Gå til innhold

Jeg må kjøpe nytt undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger Pierre Robert trusene som fåes kjøpt bla på Rema..De er billige og selv om de er microfiber så sitter de godt og er behagelige på. Litt store i størrelsene, jeg bruker vanligvis M eller L, men underbuksene må jeg ha i S...-Sukk, før gikk jeg på Det lille under, en sinnsykt fin butikk på Aker Brygge, men det var før det!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

9

• morsan

7

• tonie

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg digger Pierre Robert trusene som fåes kjøpt bla på Rema..De er billige og selv om de er microfiber så sitter de godt og er behagelige på. Litt store i størrelsene, jeg bruker vanligvis M eller L, men underbuksene må jeg ha i S...-Sukk, før gikk jeg på Det lille under, en sinnsykt fin butikk på Aker Brygge, men det var før det!

Det må jeg sjekke ut! Kjekt med info om størrelsene, takk! Hvilken modell sitter best?

Skrevet

Spør "Mora2".

Ho bruker sikkert fine truser. :)

Du kjenner henne godt nå? hehe Ja hun tåler nok dette :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1220701128' post='3950994]

Det må jeg sjekke ut! Kjekt med info om størrelsene, takk! Hvilken modell sitter best?

Jeg liker den hipster trusa de har :) Har virkelig funnet noe som er behagelig å gå med, og spesielt på høst og vinter er det godt :)

Skrevet

Du kjenner henne godt nå? hehe Ja hun tåler nok dette :)

Eg tror ho kommer til å svare: hi,hi.

He,he...

Skrevet

Det samme sier jeg. Jeg har aldri tenkt over at det finnes et favorittmerke når det gjelder truser. Jeg har jo noen som blir mer brukt enn andre - men de er alle en salig blanding som er kjøpt tilfeldig her og der!

Jeg har faktisk truser som er over 12 år gamle, kanskje mer - holder seg godt og er myke og fine :-)

Og takket være denne tråden kjøpte jeg tre nye truser på Lindex idag. Kjøp tre, betal for to ;-)

Skrevet

Av "komforttruser" liker jeg godt de fra Calida. Varer i årevis, uansett vask.

Har også diverse truser av mer sexy slaget som gjerne hører til BH'er jeg kjøper (av ymse merker).

Har faktisk også fulgt et råd her fra DOL om å kjøpe Pierre Robert-truser på super'n. Og de er ikke så verst! :D. Men kvaliteten er ikke som Calida, da, og de kan bare vaskes på 30-40 grader (mine har også gått på 60, men da krymper de og mister elastikken etterhvert).

Skrevet

Av "komforttruser" liker jeg godt de fra Calida. Varer i årevis, uansett vask.

Har også diverse truser av mer sexy slaget som gjerne hører til BH'er jeg kjøper (av ymse merker).

Har faktisk også fulgt et råd her fra DOL om å kjøpe Pierre Robert-truser på super'n. Og de er ikke så verst! :D. Men kvaliteten er ikke som Calida, da, og de kan bare vaskes på 30-40 grader (mine har også gått på 60, men da krymper de og mister elastikken etterhvert).

''men da krymper de og mister elastikken etterhvert).''

Smart, det da! :-) Hadde vært verre dersom de hadde krympa og elastikken hadde vært like tight! ;-)

Skrevet

''men da krymper de og mister elastikken etterhvert).''

Smart, det da! :-) Hadde vært verre dersom de hadde krympa og elastikken hadde vært like tight! ;-)

Hehe, vet ikke helt, men du har kanskje et poeng :@)

Skrevet

Og takket være denne tråden kjøpte jeg tre nye truser på Lindex idag. Kjøp tre, betal for to ;-)

Gjett om jeg ble inspirert til å kjøpe nye truser, jeg også....

Så gjennom haugen, og fikk faktisk kastet 6 av de 32 jeg hadde - så nå skal jeg jammen investere i noen til! Takk for tips om Lindex - får stikke en tur dit til uka :-)

Skrevet

Gjett om jeg ble inspirert til å kjøpe nye truser, jeg også....

Så gjennom haugen, og fikk faktisk kastet 6 av de 32 jeg hadde - så nå skal jeg jammen investere i noen til! Takk for tips om Lindex - får stikke en tur dit til uka :-)

Hehe :)

Jeg har falt for en trusetype på Lindex. De er sååå myke og gode. Av typen hipsters. Problemet er at fargene er litt sånn "fjortiss", men jeg er jo godt gift, så det byr nok ikke på problemer ;-P

Skrevet

Hehe :)

Jeg har falt for en trusetype på Lindex. De er sååå myke og gode. Av typen hipsters. Problemet er at fargene er litt sånn "fjortiss", men jeg er jo godt gift, så det byr nok ikke på problemer ;-P

Ai ai, det er farlig å tenke sånn. Du må huske på at du ønsker å forbli gift, togli. Fine truser er _ekstra_ viktig for de som er fornøyd med partneren sin;)

Skrevet

Ai ai, det er farlig å tenke sånn. Du må huske på at du ønsker å forbli gift, togli. Fine truser er _ekstra_ viktig for de som er fornøyd med partneren sin;)

Jeg tror ikke han legger merke til hvilken farge trusene er. Fasongen er nok mer viktig og han liker hipsters, så der er jeg rimelig trygg tror jeg ;-P

Skrevet

Jeg tror ikke han legger merke til hvilken farge trusene er. Fasongen er nok mer viktig og han liker hipsters, så der er jeg rimelig trygg tror jeg ;-P

Legger han ikke merke til fargen? Og her gikk jeg og trodde at døve har særs velutviklet syn og fargesans, på samme måte som blinde har superhørsel. Der bomma jeg visst. Jaja:)

Skrevet

Legger han ikke merke til fargen? Og her gikk jeg og trodde at døve har særs velutviklet syn og fargesans, på samme måte som blinde har superhørsel. Der bomma jeg visst. Jaja:)

Han er litt sånn...eh...døvblind, tror jeg? :-o

Skrevet

Ingen linker eller gode svar utenom de du har fått.

Men...Sloggi... finnes ikke verre truser i verden å gå med. Nesten hvertfall. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...