Lillemus Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1220701128' post='3950994] Det må jeg sjekke ut! Kjekt med info om størrelsene, takk! Hvilken modell sitter best? De er ekle! De har jo ikke linning! Bare en smal-smal kant som ruller seg ned under magen. Usj. 0 Siter
frk.s Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Jeg digger Pierre Robert trusene som fåes kjøpt bla på Rema..De er billige og selv om de er microfiber så sitter de godt og er behagelige på. Litt store i størrelsene, jeg bruker vanligvis M eller L, men underbuksene må jeg ha i S...-Sukk, før gikk jeg på Det lille under, en sinnsykt fin butikk på Aker Brygge, men det var før det! Savnerl "lille unde" jeg også! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Spør "Mora2". Ho bruker sikkert fine truser. NÅ så jeg denne tråden! Jeg har fine truser ja *nesa i sky* Hihihi!! ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.