Gå til innhold

Hvor mange og hvor gamle truser har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi, spennende tema du! Kjøpte meg nye, fine truser på salg før sommeren, så jeg her ingenting å være flau over :-)

Men har ikke så mange da, 10 stk kanskje. Og et par mensen-truser..

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Lillemus

5

• Lotte :o)

2

• hidi, the scorpion

2

Skrevet

Bare for å gjøre det _klinkende_ klart, eg har _ingen_ truser & BH`er!

Men eg har akkurat talt, og kom frem til at eg har 14 boksere og èn undikk, eg kasta forresten alle de andre undikkene (5-6 stk.) i forgårs.

Gjennomsnittsalderen på bokserne har dalt kraftig, da eg har kjøpt og fått 7 av de det siste året.

De andre er noe eldre, favoritten er 16 år gammel.

hahahaha

Skrevet

Jeg har også to trenings bhèr, men regnet ikke med de...

Nå er jeg kanskje litt ekstrem på undertøy..Skjønner jo det..

*rødme* Men det er så gøy....

Definitivt!

Gjett hvem som skal ut og shoppe i dag!

Gjest Artig tråd
Skrevet

*ler* For et spørsmål :D

Men jeg får vel bidra jeg og da.

Jeg vet ikke, men jeg har sikkert en 20/25 truser i allefall. Jeg bruker bare stingtruser og disse blir gjerne kastet fordi de blir slakke i strikken el.

Jeg kjøper meg gjerne en eller tre på salg i ny og ne.

Bh`r har jeg vel en seks/syv av. Det er fordi jeg for ikke så lenge siden kjøpte meg fire stk nye på salg. To vanlige i hvit og sort og to halterneck i hvit og sort (liker sånne topper med innsving bak)

Bh`r kaster jeg gjerne når de blir veldig misfargede/stygge eller slakke i strikken ol.

Jeg kaster aldri ting fordi de er gamle. Da må det i såfall være for at jeg har sluttet på bruke det av en eller annen grunn.

Forøvrig så liker jeg pent undertøy, både oppe og nede.

Skrevet

*Fnis*

Jeg har noen truser som jeg kjøpte på Lindex for _mange_ år siden! Det er ikke så mange igjen, men de har en fantastisk kvalitet! Synd at merket gikk ut av produksjon, jeg tror det var Lindex selv om produserte dem.

Har de siste årene brukt Sloggi, men synes ikke de har så god kvalitet på stoffet. De er kjempegode når de er helt nye, men etter noen runder i vaskemaskina blir i alle fall de hvite veldig tynne, nesten gjennomsiktige. De svarte er bedre.

Nå i sommer fant jeg noen hipstere på Europris av alle steder og de er knallgode! Hvordan kvaliteten er over tid vet jeg ikke ennå da. :o)

BH'er er et kapittel for seg. Jeg burde definitivt vært flinkere til å bytte ut bh'er, men det er så vanskelig å finne noen som passer. :o(

Skrevet

Definitivt!

Gjett hvem som skal ut og shoppe i dag!

Å så gøy, kos deg :0)

Skrevet

*Fnis*

Jeg har noen truser som jeg kjøpte på Lindex for _mange_ år siden! Det er ikke så mange igjen, men de har en fantastisk kvalitet! Synd at merket gikk ut av produksjon, jeg tror det var Lindex selv om produserte dem.

Har de siste årene brukt Sloggi, men synes ikke de har så god kvalitet på stoffet. De er kjempegode når de er helt nye, men etter noen runder i vaskemaskina blir i alle fall de hvite veldig tynne, nesten gjennomsiktige. De svarte er bedre.

Nå i sommer fant jeg noen hipstere på Europris av alle steder og de er knallgode! Hvordan kvaliteten er over tid vet jeg ikke ennå da. :o)

BH'er er et kapittel for seg. Jeg burde definitivt vært flinkere til å bytte ut bh'er, men det er så vanskelig å finne noen som passer. :o(

Jeg er sjelden på Europris, men skal jammen se etter truser der neste gang :-)

Jeg hadde en bunke med Hennes og Mauritz-truser som jeg kjøpte for 6-7 år siden, som har vært sååå gode - men nå var de så tynnslitte foran (!) at de neste var gjennomsiktige - så jeg kastet 2-3 av dem :-)

Skrevet

*ler* For et spørsmål :D

Men jeg får vel bidra jeg og da.

Jeg vet ikke, men jeg har sikkert en 20/25 truser i allefall. Jeg bruker bare stingtruser og disse blir gjerne kastet fordi de blir slakke i strikken el.

Jeg kjøper meg gjerne en eller tre på salg i ny og ne.

Bh`r har jeg vel en seks/syv av. Det er fordi jeg for ikke så lenge siden kjøpte meg fire stk nye på salg. To vanlige i hvit og sort og to halterneck i hvit og sort (liker sånne topper med innsving bak)

Bh`r kaster jeg gjerne når de blir veldig misfargede/stygge eller slakke i strikken ol.

Jeg kaster aldri ting fordi de er gamle. Da må det i såfall være for at jeg har sluttet på bruke det av en eller annen grunn.

Forøvrig så liker jeg pent undertøy, både oppe og nede.

Tenk - jeg hadde 13 BH'er! Men tre av dem var i status "søppelbøtta neste" - så de skal kastes.

Skrevet

Oi, spennende tema du! Kjøpte meg nye, fine truser på salg før sommeren, så jeg her ingenting å være flau over :-)

Bare 10 truser!

Men hva er mensen-truser da?

*s*

Skrevet

Har nok 50 truser. Noen er GAMLE men med gode minner *ler* (Men de er hele og ser OK ut alikevel altså)

Oi - 50 truser - det var visst flere enn meg ja!!!

Men gamle truser kan vekke gode gamle minner ja :-D

Skrevet

Jeg er sjelden på Europris, men skal jammen se etter truser der neste gang :-)

Jeg hadde en bunke med Hennes og Mauritz-truser som jeg kjøpte for 6-7 år siden, som har vært sååå gode - men nå var de så tynnslitte foran (!) at de neste var gjennomsiktige - så jeg kastet 2-3 av dem :-)

*Hihi* De er i to-tre ulike farger med et par forskjellige mønstre, rosa, grønn og blå og de rosa finnes i alle fall med to mønstre - et med hjerter i ulike rosafarger og et annet mer abstrakt mønster. Liker dem kjempegodt jeg! Kosta 59,- stykket tror jeg.

Skrevet

10 truser???!!!

Oi, det var ikke mange...Men sikkert mange nok.

Skrevet

Bare 10 truser!

*s*

Mensen truser er vel det jeg kaller mammatruser, sånn truse som dekker rompa... :0)

Hmm..Hva heter det egentlig??

Skrevet

Bare 10 truser!

*s*

Mensen-truser er truser som gjerne er litt større og solidere enn vanlige truser og holder truseinnlegg og evt. bind ordentlig på plass. Og som det ikke gjør noe om det kommer en flekk eller to som ikke går bort helt på for de brukes bare når man har mensen, ikke når man skal pynte seg.

Forøvrig forsvant begrepet mensentruse for meg da jeg begynte med tamponger. :o)

Skrevet

Mensen-truser er truser som gjerne er litt større og solidere enn vanlige truser og holder truseinnlegg og evt. bind ordentlig på plass. Og som det ikke gjør noe om det kommer en flekk eller to som ikke går bort helt på for de brukes bare når man har mensen, ikke når man skal pynte seg.

Forøvrig forsvant begrepet mensentruse for meg da jeg begynte med tamponger. :o)

Litt personlig spørsmål, men sover du med ob?

Hmm..Jeg blør ikke om natte, men ligger likevel med mammatruser og et innlegg, for sikkerhetskyld...

Men kanskje like greit med ob da...

Så lenge man ikke skal ha sex der og da..

Trenger ikke svare...

Aliza1365380759
Skrevet

Hmm..Jeg blør ikke om natte, men ligger likevel med mammatruser og et innlegg, for sikkerhetskyld...

Trenger ikke svare...

Nå var det ikke meg du spurte da, men jeg sover med ob når jeg har mensen. Er jo sjeldent man sover over 8 timer i strekk, uten en eneste dopause. Det har jeg "alltid" gjort, fordi jeg "aldri" har brukt bind. Hvis det er helt på slutten og jeg mistenker at jeg egentlig er ferdig med mensen, men det kan hende ikke, så sover jeg med truseinnlegg, men det er svært sjeldent. Enten ob, eller så dropper jeg hele greia.

Skrevet

Nå var det ikke meg du spurte da, men jeg sover med ob når jeg har mensen. Er jo sjeldent man sover over 8 timer i strekk, uten en eneste dopause. Det har jeg "alltid" gjort, fordi jeg "aldri" har brukt bind. Hvis det er helt på slutten og jeg mistenker at jeg egentlig er ferdig med mensen, men det kan hende ikke, så sover jeg med truseinnlegg, men det er svært sjeldent. Enten ob, eller så dropper jeg hele greia.

Takk for svar. :0)

Så mye greiere å sove med ob når man er på tur, slippe være redd for å blø igjennom...

Skrevet

He-he, hva skal man ellers finne på sånn nærmere midnatt enn å telle sine truser og BH'er? :-)

Siden jeg har rast i vekt de siste månedene, er det veldig magert i undertøysskuffen. Kun 3 ordinære BH'er i daglig bruk + 2 sports-BH'er. Har flere, men de er i for store størrelser og er faktisk ryddet bort nå i helga.

Truser: Har kjøpt 11 truser siste 2 uker, og det er de jeg kan bruke. De andre er for store, rett og slett, skjønte poenget da jeg hele tiden måtte heise opp trusa på bytur for et par uker siden. Det var IKKE gøy.

Vanligvis kastes trusene når de blir slaskete/hullete eller noe slikt, men det tar jaggu lang tid. Har akkurat rydda bort truser fra Tidenes Morgen, de eldste er sikkert nærmere 20 år gamle. De var riktignok mer i kategorien "i tilfelle" enn i daglig bruk, men dog...

Morsom tråd - takk for godt initiativ!

Aliza1365380759
Skrevet

Ser at jeg har unnlatt å svare i denne viktige tråden, men det skal det bli en slutt på!

Jeg kan rapportere følgende fra mine undertøyssskuffer (jeg har en for BHer og en for truser):

Jeg har sju BHer, det ingen av dem er over ett år gammel (jeg har på mystisk vis fått større pupper det siste året, så da nytter det ikke lenger med "hva som helst", så jeg går for kvalitet foran kvantitet!) Handler ny BH når jeg finner en som passer, og som er på 1/2 pris eller rabatt eller noe sånt, studentøkonomien min tillater ikke at jeg bruker 400-500 kr på en BH. Regner med at de BHene jeg har nå kastes hvis de blir utslitte/ødelagte, eller doneres til søster/nieser hvis jeg blir lei dem før den tid.

Når det gjelder truser har jeg 10 stringtruser (de brukes sjelden, stortsett hvis jeg skal ha en bukse hvor hipster-truser glir alle veier), og de fleste av dem er snart modne for kasting synes jeg. Tror 9 av dem er tre år eller eldre, mens en er under ett år gammel. I tillegg har jeg 18 hipsters. En rød i blonde, en sort fra Pierre Robert, en rosa og sort med Miss Kitty på, en sort og hvit i samme kvalitet som Miss Kitty-hipsteren, og resten er sånne til 30 kr fra Lindex, og de er i rødt (1 stk), lilla (3 stk), sort (2 stk), grått (2 stk), gult (1 stk), grønt (2 stk), hvit (1 stk) og turkis (2 stk). De kastes når de er slitne og slappe, og kjøpes nye av hver gang de koster 10 kr i billigkurven :P Dermed er det vanskelig å anslå hvor gamle de er, men den eldste vil jeg tro er maks to år gammel, den nyeste er ca 2 måneder gammel. (Wow, jeg har virkelig stålkontroll på undertøyet mitt altså!) Og det er ingen mensen-truser her i gården! :-P

Skrevet

Trenger ikke svare...

Jeg blør kraftig også om natten de første 2-3 nettene så da bruker jeg den største ob'en, den grønne i tillegg til truseinnlegg i tilfelle det skulle lekke. Funker helt fint. :o) Når jeg legger meg kl. 23 og er oppe kl. 6:30 (dette er max tid som regel!) så går det helt fint.

Aldri om jeg går tilbake til nattbind og det griseriet igjen!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...