Gå til innhold

Hvor mange og hvor gamle truser har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at jeg har unnlatt å svare i denne viktige tråden, men det skal det bli en slutt på!

Jeg kan rapportere følgende fra mine undertøyssskuffer (jeg har en for BHer og en for truser):

Jeg har sju BHer, det ingen av dem er over ett år gammel (jeg har på mystisk vis fått større pupper det siste året, så da nytter det ikke lenger med "hva som helst", så jeg går for kvalitet foran kvantitet!) Handler ny BH når jeg finner en som passer, og som er på 1/2 pris eller rabatt eller noe sånt, studentøkonomien min tillater ikke at jeg bruker 400-500 kr på en BH. Regner med at de BHene jeg har nå kastes hvis de blir utslitte/ødelagte, eller doneres til søster/nieser hvis jeg blir lei dem før den tid.

Når det gjelder truser har jeg 10 stringtruser (de brukes sjelden, stortsett hvis jeg skal ha en bukse hvor hipster-truser glir alle veier), og de fleste av dem er snart modne for kasting synes jeg. Tror 9 av dem er tre år eller eldre, mens en er under ett år gammel. I tillegg har jeg 18 hipsters. En rød i blonde, en sort fra Pierre Robert, en rosa og sort med Miss Kitty på, en sort og hvit i samme kvalitet som Miss Kitty-hipsteren, og resten er sånne til 30 kr fra Lindex, og de er i rødt (1 stk), lilla (3 stk), sort (2 stk), grått (2 stk), gult (1 stk), grønt (2 stk), hvit (1 stk) og turkis (2 stk). De kastes når de er slitne og slappe, og kjøpes nye av hver gang de koster 10 kr i billigkurven :P Dermed er det vanskelig å anslå hvor gamle de er, men den eldste vil jeg tro er maks to år gammel, den nyeste er ca 2 måneder gammel. (Wow, jeg har virkelig stålkontroll på undertøyet mitt altså!) Og det er ingen mensen-truser her i gården! :-P

Wow - ja her har du kontroll :-)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Lillemus

5

• Lotte :o)

2

• hidi, the scorpion

2

Skrevet

Jeg blør kraftig også om natten de første 2-3 nettene så da bruker jeg den største ob'en, den grønne i tillegg til truseinnlegg i tilfelle det skulle lekke. Funker helt fint. :o) Når jeg legger meg kl. 23 og er oppe kl. 6:30 (dette er max tid som regel!) så går det helt fint.

Aldri om jeg går tilbake til nattbind og det griseriet igjen!!!

Jeg blør ikke om natten, heldigvis...Men ligger med truseinnlegg i tilfelle...Men er jo ikke behaglig..Så neste gang skal jeg prøve å sove med ob!

Tusen takk for svar :0)

Skrevet

10 truser???!!!

Oi, det var ikke mange...Men sikkert mange nok.

Mange nok til 10 dager. Hvor mage truser trenger man, liksom..? :-)

Dessuten, vaskemaskina går jo stort sett hver dag pga ungene, så da vaskes jo truser også.

Skrevet

Bare 10 truser!

Men hva er mensen-truser da?

*s*

Skjønner ikke hva man skal med flere jeg... Har jo til ti dager, mer enn nok det vel :-)

Skrevet

Mensen-truser er truser som gjerne er litt større og solidere enn vanlige truser og holder truseinnlegg og evt. bind ordentlig på plass. Og som det ikke gjør noe om det kommer en flekk eller to som ikke går bort helt på for de brukes bare når man har mensen, ikke når man skal pynte seg.

Forøvrig forsvant begrepet mensentruse for meg da jeg begynte med tamponger. :o)

Man kan ikke alltid bruke ob døgnet rundt fra første til siste dråpe - hvertfall ikke jeg. Derfor er det fremdeles nødvendig med et par mensentruser i skuffen min, nemlig. ;-)

Skrevet

Jeg blør ikke om natten, heldigvis...Men ligger med truseinnlegg i tilfelle...Men er jo ikke behaglig..Så neste gang skal jeg prøve å sove med ob!

Tusen takk for svar :0)

Hvis du ikke blør om natta er det liten vits å bruke ob, den vil mest sannsynlig bare tørke ut slimhinnene så du lettere får sopp.

Skrevet

Dessuten, vaskemaskina går jo stort sett hver dag pga ungene, så da vaskes jo truser også.

Det er ikke alle som vasker klær hver dag vet du. :o)

Skrevet

Hvis du ikke blør om natta er det liten vits å bruke ob, den vil mest sannsynlig bare tørke ut slimhinnene så du lettere får sopp.

Ååååå... Kanskje ikke det er så lurt da nei...

Skrevet

Sant nok!

Jeg er nok litt sær der...Må liksom ha så veldig mange å bytte i , ellers blir jeg så lei av de samme trusene...

Skrevet

Det er ikke alle som vasker klær hver dag vet du. :o)

Nei, men det gjør vi, og derfor trenger jeg ikke flere truser. So there ;-)

Skrevet

Ååååå... Kanskje ikke det er så lurt da nei...

Snakker av erfaring..! :-(

Skrevet

Dette mà jeg bare svare pà ogsà! :-D

Alle BH-ene mine er kjòpt for innen ett àr siden. Den ene er Calvin Klein og de andre kjòpte jeg pà New Yorker. Jeg har 5 Bh-er.

Truser ja.... Har ei bikkje som òdela nesten alle trusene mine nàr han var valp, sà jeg gikk regelmessig til innkjòp av truser. Det har jeg gjort det siste àret. Nà som jeg har lagt pà meg òrten kg, gikk jeg til innkjòp av noen gode og elastiske truser pà Benneton. Kjòpte meg 3 stringtruser, og sà har jeg 3-4 andre "gamle" jeg fremdeles bruker, og 3 mensentruser til à ha etter fòdselen. Men mà kjòp inn flere sà jeg har nok!

Skrevet

Bare 10 truser!

Men hva er mensen-truser da?

*s*

For meg er mensentruser vanlige truser...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...