Gå til innhold

Skål

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Flere som har hatt seg et glass i kveld?

Her spiste vi taco og koste oss,hva hadde du som kvelskos i kveld?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

7

• hidi, the scorpion

7

• Bookworm

5

• BMS!

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Taco er nesten fast takst på _fredager_ he ri huset. Unnlater vi å servere det, blir det sporenstreks kommentert:-)

Så det var gårsdagens meny. I kveld lurte sønnen min på om vi kunne steke biff, så gjorde vi det. :-) Følte meg rend fedonsk her, med bare biff og grønnsaker og sopp;-) (unnlater å nevne bearnaisen her...)

Og rødvin, såklart! :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1220730684' post='3951413]

Et eple. Skål! (vann) ;p

Et eple og vann?

Sunn du er da : )

Skål!

Skrevet

Skål! Her går det i cola og kaffe. Fikk visst nok forrige helg og da var det mange glass med mye variert drikke........ Vi har spist hjemmelaget pizza. Snadder! Taco er godt ja :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Taco er nesten fast takst på _fredager_ he ri huset. Unnlater vi å servere det, blir det sporenstreks kommentert:-)

Så det var gårsdagens meny. I kveld lurte sønnen min på om vi kunne steke biff, så gjorde vi det. :-) Følte meg rend fedonsk her, med bare biff og grønnsaker og sopp;-) (unnlater å nevne bearnaisen her...)

Å biff er godt,får ta det neste lørdag tror jeg : )

Rødvin kan ikke jeg drikke,da får jeg migrene men cider går bra.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kinamat på restuarant med sønn og forlovede;)

Herlig, og jeg drakk tre pils, om du må vite, he, he

Gjest D*lilith
Skrevet

"Svenske kjøttbullar" fra Fjordland og doven Cola...

Sikkert godt det da : )

Elsker kjøttboller.

Gjest D*lilith
Skrevet

Skål! Her går det i cola og kaffe. Fikk visst nok forrige helg og da var det mange glass med mye variert drikke........ Vi har spist hjemmelaget pizza. Snadder! Taco er godt ja :)

Hjemmelaget pizza er jo topp,mye bedre enn kjøpepizza : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Kinamat er snadder : )

Skrevet

her har vi spist fårikål, og drukket rødvin :-)

Skål og god lørdag!

Gjest D*lilith
Skrevet

her har vi spist fårikål, og drukket rødvin :-)

Skål og god lørdag!

Å fårikål er så godt : )

Det må vi ha neste søndag,ha en fin lørdagskveld!

Skrevet

Vi hadde pepperbiff, deilig!

I glasset er det kun cola :0)

Pleier ikke ta noe når jeg har ungene...

Skrevet

Vi hadde pepperbiff, deilig!

I glasset er det kun cola :0)

Pleier ikke ta noe når jeg har ungene...

Det var det "Myggen" hadde i glasset også...:)

AneM1365380603
Skrevet

Vi har hatt pizza med salat og hvitløkdressing. Nå er alle ungene i seng, så da koser jeg meg med rødvin :o)

AneM1365380603
Skrevet

Her i huset er også ungene veldig glad i biff. Selv kjøtthateren av en sønn er begeistret for det. Det er mannen min som steiker biffen. Han står i en diger røyksky og steiker. Det ser ut som at han mishandler kjøttet, men det blir alltid saftig og godt :)

Bearnaise er et must til biffen ;) Også brokkoli.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vi har hatt pizza med salat og hvitløkdressing. Nå er alle ungene i seng, så da koser jeg meg med rødvin :o)

Hørtes deilig ut;)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg glemte jo å nevne pilsen til pizzaen, he he. Kinamat er utrolig godt forresten.

Gjest D*lilith
Skrevet

Så koselig da : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...