Gjest D*lilith Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Flere som har hatt seg et glass i kveld? Her spiste vi taco og koste oss,hva hadde du som kvelskos i kveld? 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Taco er nesten fast takst på _fredager_ he ri huset. Unnlater vi å servere det, blir det sporenstreks kommentert:-) Så det var gårsdagens meny. I kveld lurte sønnen min på om vi kunne steke biff, så gjorde vi det. :-) Følte meg rend fedonsk her, med bare biff og grønnsaker og sopp;-) (unnlater å nevne bearnaisen her...) Og rødvin, såklart! :-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1220730684' post='3951413] Et eple. Skål! (vann) ;p Et eple og vann? Sunn du er da : ) Skål! 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Skål! Her går det i cola og kaffe. Fikk visst nok forrige helg og da var det mange glass med mye variert drikke........ Vi har spist hjemmelaget pizza. Snadder! Taco er godt ja 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 "Svenske kjøttbullar" fra Fjordland og doven Cola... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Taco er nesten fast takst på _fredager_ he ri huset. Unnlater vi å servere det, blir det sporenstreks kommentert:-) Så det var gårsdagens meny. I kveld lurte sønnen min på om vi kunne steke biff, så gjorde vi det. :-) Følte meg rend fedonsk her, med bare biff og grønnsaker og sopp;-) (unnlater å nevne bearnaisen her...) Og rødvin, såklart! :-) Å biff er godt,får ta det neste lørdag tror jeg : ) Rødvin kan ikke jeg drikke,da får jeg migrene men cider går bra. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Kinamat på restuarant med sønn og forlovede;) Herlig, og jeg drakk tre pils, om du må vite, he, he 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 "Svenske kjøttbullar" fra Fjordland og doven Cola... Sikkert godt det da : ) Elsker kjøttboller. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Skål! Her går det i cola og kaffe. Fikk visst nok forrige helg og da var det mange glass med mye variert drikke........ Vi har spist hjemmelaget pizza. Snadder! Taco er godt ja Hjemmelaget pizza er jo topp,mye bedre enn kjøpepizza : ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Kinamat på restuarant med sønn og forlovede;) Herlig, og jeg drakk tre pils, om du må vite, he, he Kinamat er snadder : ) 0 Siter
delfin Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 her har vi spist fårikål, og drukket rødvin :-) Skål og god lørdag! 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 her har vi spist fårikål, og drukket rødvin :-) Skål og god lørdag! Å fårikål er så godt : ) Det må vi ha neste søndag,ha en fin lørdagskveld! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Vi hadde pepperbiff, deilig! I glasset er det kun cola :0) Pleier ikke ta noe når jeg har ungene... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Vi hadde pepperbiff, deilig! I glasset er det kun cola :0) Pleier ikke ta noe når jeg har ungene... Det var det "Myggen" hadde i glasset også... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Vi har hatt pizza med salat og hvitløkdressing. Nå er alle ungene i seng, så da koser jeg meg med rødvin ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Taco er nesten fast takst på _fredager_ he ri huset. Unnlater vi å servere det, blir det sporenstreks kommentert:-) Så det var gårsdagens meny. I kveld lurte sønnen min på om vi kunne steke biff, så gjorde vi det. :-) Følte meg rend fedonsk her, med bare biff og grønnsaker og sopp;-) (unnlater å nevne bearnaisen her...) Og rødvin, såklart! :-) Her i huset er også ungene veldig glad i biff. Selv kjøtthateren av en sønn er begeistret for det. Det er mannen min som steiker biffen. Han står i en diger røyksky og steiker. Det ser ut som at han mishandler kjøttet, men det blir alltid saftig og godt Bearnaise er et must til biffen Også brokkoli. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Vi har hatt pizza med salat og hvitløkdressing. Nå er alle ungene i seng, så da koser jeg meg med rødvin ) Hørtes deilig ut;) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Kinamat på restuarant med sønn og forlovede;) Herlig, og jeg drakk tre pils, om du må vite, he, he Jeg glemte jo å nevne pilsen til pizzaen, he he. Kinamat er utrolig godt forresten. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Vi har hatt pizza med salat og hvitløkdressing. Nå er alle ungene i seng, så da koser jeg meg med rødvin ) Så koselig da : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.