Gjest D*lilith Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Cola og knust tyrkisk pepper:-) Godt det da : ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Sitter å koser meg med ett glass rødvin nå :-D I dag har vi hatt Taco... Det samme som oss da,det er snadder med taco : ) Verre med rødvin for meg,da kommer migrenen. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 I dag var det sønnens tur til å velge mat, så det ble pasta med kjøttboller. Ikke så veldig sprekt, men godt nok:) Godt det : ) Ungene er glad i kjøttboller her i huset også. 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Lammekebab. Drakk bare te på lørdag, men det gikk greit. 0 Siter
BMS! Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Det samme som oss da,det er snadder med taco : ) Verre med rødvin for meg,da kommer migrenen. Hos meg også, men ett glass med riktige druer, kan jeg ta.... Var på forretningsreise i beg. av uke og tok litt av med rødvin, resulterte med migrene i 2,5 dager. Stort sett går det i hvitvin her, men det var tomt gitt. Men jeg kunne dessverre ikke ta mer enn ett glass i går kveld. Migrene er det ikke vært nei... Vennlig hilsen og god søndag fra 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Hos meg også, men ett glass med riktige druer, kan jeg ta.... Var på forretningsreise i beg. av uke og tok litt av med rødvin, resulterte med migrene i 2,5 dager. Stort sett går det i hvitvin her, men det var tomt gitt. Men jeg kunne dessverre ikke ta mer enn ett glass i går kveld. Migrene er det ikke vært nei... Vennlig hilsen og god søndag fra Du sliter med migrene du og ja,det er pyton : ( Går på hvitvin og cider her. Ha en kjempefin søndag,i dag blir det laks her til middag. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Lammekebab. Drakk bare te på lørdag, men det gikk greit. Kebab er jo supert da : ) Te er også godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.