Gå til innhold

hvor må du drikke for å bli "god og full"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*kremt*

Glemte du ikke en spesiell drikk her?......

;0)

Den husker jeg ikke navnet på.... :-)

Men alt i alt, nytelse først. :-)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

6

• pekkaline

4

• bustebeisa

4

• Jølsen

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den husker jeg ikke navnet på.... :-)

Men alt i alt, nytelse først. :-)

Hihi, kanskje like greit!!

Du er så fornuftig du...Nyter og koser deg med drikkene.

Kanskje derfor aldri DU har fylleangst... Hmm..

:0)

Jeg nyyyter å være full jeg ;0)

AneM1365380603
Skrevet

''Jeg nyyyter å være full jeg ;0)''

Hvordan definerer du det å være full da? Når jeg kjenner jeg kommer så langt går jeg og legger meg, for jeg liker ikke den virkningen av alkohol.

Lettere i farta er noe annet ;)

Skrevet

''Jeg nyyyter å være full jeg ;0)''

Hvordan definerer du det å være full da? Når jeg kjenner jeg kommer så langt går jeg og legger meg, for jeg liker ikke den virkningen av alkohol.

Lettere i farta er noe annet ;)

Når jeg kommer så langt er jeg oppå bordet vett du ;0)

AneM1365380603
Skrevet

Når jeg kommer så langt er jeg oppå bordet vett du ;0)

Hmm, den tiden er over for min del ;)

Jeg ser en annen plass her at du tåler 8-10 pils. Jeg ville blitt sendt til pumping etter den 6.... He he. Bortsett fra om de ble fordelt over mange timer da.

Skrevet

Fornuftige meg ja. :-)

Tenk om jeg hadde vært snydesn i Oslo. :-) Da hadde du sikkert sluppet å gå tilbake til hotellet...

Eller... på noen områder blir jeg bare mer fornuftig og prippen når jeg drikker. :-) Og når jeg våger meg opp på bordet som edru... hjelpe meg om jeg hadde tatt helt av. :-)

Skrevet

Hmm, den tiden er over for min del ;)

Jeg ser en annen plass her at du tåler 8-10 pils. Jeg ville blitt sendt til pumping etter den 6.... He he. Bortsett fra om de ble fordelt over mange timer da.

Hihi, den tiden tar aldri slutt ;0)

Joda, jeg drikker som regel rundt 12 øl på en kveld.

Men er jo ikke slik at jeg sitter med ei trakt...Hihi!

Er jo over noen timer. 8-10 øl på vorspill fra kl.20.00- 23.00.

Et par cider eller drinker på byen,

( kommer ann på hva man blir tilbudt ;0)

Og til slutt et par øl på narspill. Blir jo litt ja...

Men jeg så å si aldri fyllesyk da :0)

Skrevet

Fornuftige meg ja. :-)

Tenk om jeg hadde vært snydesn i Oslo. :-) Da hadde du sikkert sluppet å gå tilbake til hotellet...

Eller... på noen områder blir jeg bare mer fornuftig og prippen når jeg drikker. :-) Og når jeg våger meg opp på bordet som edru... hjelpe meg om jeg hadde tatt helt av. :-)

*LOL* Du sier noe der ja!

Hmmm...Mon tro hva slags galskap det kunne endt i ;0)

Godt jeg har noen fornuftlige som passer på vesle Mora2.. :0)

Skrevet

*LOL* Du sier noe der ja!

Hmmm...Mon tro hva slags galskap det kunne endt i ;0)

Godt jeg har noen fornuftlige som passer på vesle Mora2.. :0)

Men husk at nå er jeg jo stor og sterk da.... :-)

Var det ikke det di mor sa? ;o)

AneM1365380603
Skrevet

Hihi, den tiden tar aldri slutt ;0)

Joda, jeg drikker som regel rundt 12 øl på en kveld.

Men er jo ikke slik at jeg sitter med ei trakt...Hihi!

Er jo over noen timer. 8-10 øl på vorspill fra kl.20.00- 23.00.

Et par cider eller drinker på byen,

( kommer ann på hva man blir tilbudt ;0)

Og til slutt et par øl på narspill. Blir jo litt ja...

Men jeg så å si aldri fyllesyk da :0)

En sånn liten kropp tåler så mye alkohol?-)) Jeg vet ikke om jeg skal bli imponert eller skremt, he he.

Jeg er heller ikke den som blir fyllesyk, selv om jeg er veldig glad i cognac av alle ting. Jeg tror det er flere år siden jeg var syk dagen derpå.

Skrevet

En sånn liten kropp tåler så mye alkohol?-)) Jeg vet ikke om jeg skal bli imponert eller skremt, he he.

Jeg er heller ikke den som blir fyllesyk, selv om jeg er veldig glad i cognac av alle ting. Jeg tror det er flere år siden jeg var syk dagen derpå.

Hihi, jeg har da ikke sååå liten kropp :0)

Og jeg er født med sterke gener når det gjelder alkohol ;0)

AneM1365380603
Skrevet

Hihi, jeg har da ikke sååå liten kropp :0)

Og jeg er født med sterke gener når det gjelder alkohol ;0)

Jeg ser for meg deg 160 cm og 48 kg, men kan jo bomme totalt da ;) Har kanskje fått med meg litt ubevisst gjennom dine innlegg her.

Skrevet

Men husk at nå er jeg jo stor og sterk da.... :-)

Var det ikke det di mor sa? ;o)

*LOL*

Jo, hun var såå glad for at det var DU som skulle passe på meg i Oslo. Følte seg trygg da..Som om jeg ikke kan passe på meg selv...Hmfr.. ( TI STILL:0)

Fikk forresten tips om et sted i Oslo, " Rock IN".

En eller annen fyr på facebook som skrev til meg...Ikke peiling på hvem han var..Men vi ble hvertfall innvitert der!

Sa så klart jeg måtte ha ei venninne med, og det var han sååå klar for ;0) Yeah right...

Men vi må tikke innonm der neste gang! ( ikke treffe han da)

Skrevet

Jeg ser for meg deg 160 cm og 48 kg, men kan jo bomme totalt da ;) Har kanskje fått med meg litt ubevisst gjennom dine innlegg her.

Steike, der traff du godt! :0)

Bortsett fra den halve kiloen som har sneket seg på siste mnd, har du helt rett!

Spooky.... ;0)

AneM1365380603
Skrevet

Steike, der traff du godt! :0)

Bortsett fra den halve kiloen som har sneket seg på siste mnd, har du helt rett!

Spooky.... ;0)

Jeg er et halvt nr større enn deg både når det kommer til vekt og centimeter, eller et kvart, he he. Ikke pokker om jeg hadde klart 12 pils. På en god dag kanskje 6 stk fordelt på mange timer.

Skrevet

Jeg er et halvt nr større enn deg både når det kommer til vekt og centimeter, eller et kvart, he he. Ikke pokker om jeg hadde klart 12 pils. På en god dag kanskje 6 stk fordelt på mange timer.

Som sagt : Gode gener ;0)

Skrevet

By the way, vet du hvem jeg er fra andre plasser enn dol?

*nyskjerrig*

AneM1365380603
Skrevet

By the way, vet du hvem jeg er fra andre plasser enn dol?

*nyskjerrig*

''By the way, vet du hvem jeg er fra andre plasser enn dol?

*nyskjerrig*''

Jeg er ikke på andre forum enn dol :) Tenker du på det med høyde og vekt? En danner seg jo et bilde av de som skriver her, og jeg får nok med meg endel av det noen skriver bevisst/ubevisst. Må nå også si at jeg har bommet ganske kraftig på enkelte andre.

Skrevet

''By the way, vet du hvem jeg er fra andre plasser enn dol?

*nyskjerrig*''

Jeg er ikke på andre forum enn dol :) Tenker du på det med høyde og vekt? En danner seg jo et bilde av de som skriver her, og jeg får nok med meg endel av det noen skriver bevisst/ubevisst. Må nå også si at jeg har bommet ganske kraftig på enkelte andre.

Okidoki!

Ja, man danner seg et bilde. Rare greier :0)

Du traff hvertfall godt!

Skrevet

Kommer an på hvor mye jeg har spist. Blir ganske full på tom mage. Ellers kan jeg drikke endel da jeg tåler mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...