Gå til innhold

Går det an som barselgave?

Gjest lurer jeg på

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på

Tenkte på å kjøpe gavekort hos fotograf, sånn at de får fotografering og et bilde i 13*18 størrelse med på det gavekortet, går det an eller er det dumt? Tenker at det gjerne blir til at de vil ha flere en det ene bilde og at de ender opp med å bruke penger selv..Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes å huske at fotografen sendte ut slikt gavekort til alle nybakte. De tjener vel på det siden de skal ta bilder igjen gjerne ved ett års tid, og velger samme, eller at de er forpliktet til å bruke samme fotograf om de tar imot gratisbildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det kun om man feks abonerer på "foreldre og barn" ol?

Jeg fikk et av søstra mi som hun fikk i posten. :o) Har også fått på jobben via F&B ja, men jeg mener jeg har sett det ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurer jeg på

Jeg fikk et av søstra mi som hun fikk i posten. :o) Har også fått på jobben via F&B ja, men jeg mener jeg har sett det ellers også.

Hmm, jeg vet om mange som har fått det gjennom foreldre og barn ja.. men ikke helt gratis.. På fame koster det 500 kroner for noe slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da binder man seg som regel opp til 1års fotografering ;=)

Neida. :o) Da mine var små gikk vi for det tilbudet til begge to, gratis 3-mndsfoto med noen prøvebilder mot at vi tok 1-årsfoto hos samme fotograf. Nå sender de ut masse gratis tilbud om gratis fotografering inkludert et innrammet (?) bilde på 13x18 cm uten noen andre forpliktelser. :o) Jeg tok dette i vår med mine to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. :o) Da mine var små gikk vi for det tilbudet til begge to, gratis 3-mndsfoto med noen prøvebilder mot at vi tok 1-årsfoto hos samme fotograf. Nå sender de ut masse gratis tilbud om gratis fotografering inkludert et innrammet (?) bilde på 13x18 cm uten noen andre forpliktelser. :o) Jeg tok dette i vår med mine to.

Åååhhrrr... Jeg får aldri slike gode tilbud... :0(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg vet om mange som har fått det gjennom foreldre og barn ja.. men ikke helt gratis.. På fame koster det 500 kroner for noe slikt..

Nei, det gjør det ikke. Jeg fikk et sånt gratistilbud i vår på Fame og brukte det med mine to. Jeg hadde nok syntes det var litt pussig å få et gratistilbud fra en fotograf i barselgave fra en venninne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurer jeg på

Nei, det gjør det ikke. Jeg fikk et sånt gratistilbud i vår på Fame og brukte det med mine to. Jeg hadde nok syntes det var litt pussig å få et gratistilbud fra en fotograf i barselgave fra en venninne...

Hvor fikk du det fra da? Når eg går inn på nettsidene deres finner eg bare et tilbud til 500kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du det fra da? Når eg går inn på nettsidene deres finner eg bare et tilbud til 500kr..

Søstra mi fikk et tilbud i posten og skulle ikke bruke det så jeg fikk det. I tillegg har jeg sett det flere ganger som bilag i Foreldre&Barn og jeg mener å ha sett det i andre blader også. Da jeg spurte her inne om dette tilbudet i vår var det flere som sa at man omtrent fikk det kastet etter seg på gata.

Men det er mulig de har sluttet med det nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker kjip hvis du gir dette i gave, hvis det er et sånt gratiskort fra Fame. Det kortet jeg tenker på, har ingen forpliktelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld, vi fikk et som var "verdt" et lite bilde til ca 850 kr ferdig innrammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhrrr... Jeg får aldri slike gode tilbud... :0(

"Tilbudet" vi fikk kostet oss ca.10.000 og jeg tror det kommer til å bli mer etterhvert. Det er flere bilder vi har veldig lyst på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurer jeg på

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1220814863' post='3952163]

Du virker kjip hvis du gir dette i gave, hvis det er et sånt gratiskort fra Fame. Det kortet jeg tenker på, har ingen forpliktelser.

eg hadde jo selvsagt ikke gitt et gratis gavekort, eg e jo ikke dum... her vi bor har fotografen et tilbud til 300kr for noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadde jo selvsagt ikke gitt et gratis gavekort, eg e jo ikke dum... her vi bor har fotografen et tilbud til 300kr for noe sånt

Uansett litt dum gave. Kan jo være at hun har fått flere slike gavekort, evt heller vil benytte seg av Fame's gratiskort m hvit bakgrunn etc. Smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...