morsan Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1220816320' post='3952181] Uansett litt dum gave. Kan jo være at hun har fått flere slike gavekort, evt heller vil benytte seg av Fame's gratiskort m hvit bakgrunn etc. Smaken er som baken. Det er jo ikke sikkert det er så mange fotografer der de bor, og et gratistilbud i en by langt unna er vel neppe så aktuelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er mange som er flinke til å ta bilder selv - eller har en fotograf i famlilien. Jeg ville ihvertfall ikke satt pris på en sånn gave, hos Fame eller andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 "Tilbudet" vi fikk kostet oss ca.10.000 og jeg tror det kommer til å bli mer etterhvert. Det er flere bilder vi har veldig lyst på:-) Oi...Det var mye penger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det er jo ikke sikkert det er så mange fotografer der de bor, og et gratistilbud i en by langt unna er vel neppe så aktuelt. Jeg sier som annegunn, jeg hadde ikke satt pris på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg fikk et slikt tilbud fra Fame-fotografene nå. En time fotografering, 1 time visning, ett innrammet bilde - helt gratis. Har fått samme tilbud tidligere uten å benytte meg av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til to småttinger Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er de abonnenter på Foreldre og barn får de dette gratis. Fame legger stadig slike gratisfotograferinger inni bladet, vi har brukt det to ganger allerede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.