Gå til innhold

Går det an som barselgave?

Gjest lurer jeg på

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1220816320' post='3952181]

Uansett litt dum gave. Kan jo være at hun har fått flere slike gavekort, evt heller vil benytte seg av Fame's gratiskort m hvit bakgrunn etc. Smaken er som baken.

Det er jo ikke sikkert det er så mange fotografer der de bor, og et gratistilbud i en by langt unna er vel neppe så aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som er flinke til å ta bilder selv - eller har en fotograf i famlilien.

Jeg ville ihvertfall ikke satt pris på en sånn gave, hos Fame eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tilbudet" vi fikk kostet oss ca.10.000 og jeg tror det kommer til å bli mer etterhvert. Det er flere bilder vi har veldig lyst på:-)

Oi...Det var mye penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sikkert det er så mange fotografer der de bor, og et gratistilbud i en by langt unna er vel neppe så aktuelt.

Jeg sier som annegunn, jeg hadde ikke satt pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et slikt tilbud fra Fame-fotografene nå. En time fotografering, 1 time visning, ett innrammet bilde - helt gratis.

Har fått samme tilbud tidligere uten å benytte meg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma til to småttinger

Er de abonnenter på Foreldre og barn får de dette gratis. Fame legger stadig slike gratisfotograferinger inni bladet, vi har brukt det to ganger allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...