Gå til innhold

Hvor mye bør en veie....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du er 160 cm og normal benbygning, så det vel normalt å veie mellom 48-55 kilo?

Onsdag1365380628
Skrevet

Om du er 160 cm og normal benbygning, så det vel normalt å veie mellom 48-55 kilo?

Jeg er like lang som deg og veier ganske mye mer...likevel er jeg "normal", altså ikke spesielt overvektig.. så hva en bør veie er vel smak og behag..mener nå jeg.

Skrevet

Jeg er like lang som deg og veier ganske mye mer...likevel er jeg "normal", altså ikke spesielt overvektig.. så hva en bør veie er vel smak og behag..mener nå jeg.

Ja, det er jo forskjell på hva folk mener er "normalt"

Normalt for meg er fast og stram i hele kroppen i forhold til vekt og høyde.

Og muskelmasse har mye å si. Jeg har lite muskelmasse. Og om jeg hadde veid mellom 60-70 kg, så ville jeg vært "lubben"

Men det er min kropp.

Gjest Det varierer med alderen...
Skrevet

Jeg er 160 cm høy. Da jeg var 18, var det normalt å veie 52 kg. Nå er jeg snart 40, og det er normalt å veie 60 kg. I begge tilfeller snakker vi om en kropp som har ordinære proposjoner, fast og grei.

Kroppen endrer seg med årene, svangerskap og fødsler setter spor. Muskelmasse er absolutt av betydning!

Så - du må nok kanskje heller føle deg litt fram?

:-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg er 160 cm høy. Da jeg var 18, var det normalt å veie 52 kg. Nå er jeg snart 40, og det er normalt å veie 60 kg. I begge tilfeller snakker vi om en kropp som har ordinære proposjoner, fast og grei.

Kroppen endrer seg med årene, svangerskap og fødsler setter spor. Muskelmasse er absolutt av betydning!

Så - du må nok kanskje heller føle deg litt fram?

:-)

Skriver under her. :-)

Skrevet

Er man i tenårene, bør man vel ikke veie mer enn 50 kg hvis man er 160 høy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...