Gå til innhold

Er vi feite, tynne, eller midt på treet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Høyde (cm): 1.65

Vekt (kg): 64

Din BMI er 235078.1

Dette regnes som sykelig overvekt ''

Hallo??? Dette kan da umulig stemme, sykelig overvekt? Jeg har lagt på meg to kilo i forhold til vanlig, men kan max ta av meg 4kilo for å ikke se sykelig ut den motsatte veien.

Skrevet

Din BMI er 235078.1

Hallo??? Dette kan da umulig stemme, sykelig overvekt? Jeg har lagt på meg to kilo i forhold til vanlig, men kan max ta av meg 4kilo for å ikke se sykelig ut den motsatte veien.

Fniiiiiz. Du må bruke 165 cm, ikke 1,65 m, da blir det riktig.

:-D

Skrevet

Din BMI er 235078.1

Du må putte inn høyden i cm, ikke i meter:-)

Du får 23,5, som er normal vekt.

Skrevet

heh, ikke godt for meg å vite, har knapt brukt slikt før hihi

Skrevet

Du må putte inn høyden i cm, ikke i meter:-)

Du får 23,5, som er normal vekt.

*spruter ut i latter*

Gjest babydillah
Skrevet

Uff jeg er 160 og 72.4 kg, men jeg fødte baby tidligere i år og tror det er derfor vekten fortsatt er høy, den raste ned i starten, men nå går jeg bare veeeeldig sakte ned.

Har som mål å komme under 70 først. Har hørt en ikke bør slanke seg bevisst når en ammer pga det da kan komme miljøgifter over i melka. Men prøver å gå mange trilleturer, spise mindre godteri og spise regelmessig og grovt. Vet ikke annen råd jeg :) Drikke mer vann kanskje.

Skrevet

Med 64 kg. fordelt på 1,65 cm. må en dekke en ganske stor flate, ja... kunne en jo forsøke å regne på... 47 kg. pr. cm? Med samme tetthet burde jeg veie noe over 8 tonn *LOL*

Skrevet

jeg lurer på det motsatte.Er jeg for tynn?

Er 1.80 høy og veier 67 kg.

Gjest snuppa2008
Skrevet

jeg lurer på det motsatte.Er jeg for tynn?

Er 1.80 høy og veier 67 kg.

Din BMI er 20,7 = normalvektig.

Skrevet

Din BMI er 235078.1

Snuppelura - du kan ikke skrive 1.64 cm vet du, du er 164 cm. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...