pekkaline Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Dersom man får en uniform på et arbeidssted (bygg), er det ikke da normalt at det brukes kun der og ikke flere andre steder/ i andre oppdrag? Jeg mener det, denne andre personen mener han kan gjøre hva han vil med den uniformen (som har logo på). Jeg har ikke sett kontrakten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 beklager Feil forum! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det tar seg veldig dårlig ut å fly rundt med firmalogo på når man ikke er ute i firmaoppdrag. Ihvertfall når det er arbeidstøy synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Enig med deg, dette er vel ikke klær til privatbruk, men når man er på jobb for vedkommende arbeidsgiver. Han representerer jo arbeidsgiver når han bruker dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nja. I prinsippet er jeg enig med deg. Men samtidig mener jeg at man må få handle på vei hjem fra jobben selv om man har på arb.tøy f.eks. Og er man snekker, så skjønner jeg at man snekrer på huset sitt i snekkerbuksen sin - selv om den er fått av jobben. Men; man har på seg arbeidsgivers logo - så man er dermed en representant for selskpet, og bør te seg deretter. Det tar seg ikke ut om man er litt halvkriminell f.eks. Eller om man er søpledrita og raver rundt. Og så kan du jo legge til prinsippet om at det ikke er helt riktig å slite ut arb.givers tøy privat - tross alt, men hvor mye kan det være snakk om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.