HEGH Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Noen som vet en ca pris for dagmamma ? En kollega av min mann ( utenlandsk) lurer. Vi har alltid hatt barnehageplass ( en av de heldige) så jeg har aldri brukt dagmamma.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 at han er utenlandsk, hva har det med saken å gjøre? og til spørsmålet, hvis du leter bare noen tråer bakover, så finner du svar... noen som spurte her om dagen også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Her jeg bor tror jeg de fleste tar 4000. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HEGH Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 at han er utenlandsk, hva har det med saken å gjøre? og til spørsmålet, hvis du leter bare noen tråer bakover, så finner du svar... noen som spurte her om dagen også... Det har med saken å gjøre at han ikke nødvendigvis leser så godt norsk - er innleid i et prosjekt, og snakker engelsk :-) Noen som alltid tar ting i verste mening skjønner jeg ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HEGH Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Her jeg bor tror jeg de fleste tar 4000. takk for det, AneM ! Vi bor på Østlandet og jeg vil ikke tro at det skulle skille så mye. Hadde tippet kontantstøtte + litt ekstra. Nå er vedkommende innleid i et prosjekt så jeg tror ikke de nødvendigvis har noe kontaktstøtte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det har med saken å gjøre at han ikke nødvendigvis leser så godt norsk - er innleid i et prosjekt, og snakker engelsk :-) Noen som alltid tar ting i verste mening skjønner jeg ! da kunne du heller skrevet det, syns jeg. det er faktisk alt for mage som uten grunn fremhever at det dreier seg om utlendinger... og det skjønner jeg ikke helt poenget med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg bor i Østfold. Naboen her var dagmamma et år, og tok 300 kr dagen. Altså ca. 6000 kr i mnd for full plass. Hun hadde to barn pluss hennes eget. Hun lekte med dem, tok dem med ut uansett vær, laget middag hver dag... Ei annen jente rett borti her tar 270 kroner dagen. Hun har 6 barn pluss en egen. I tillegg har hun tre eldre barn som går på skolen (alle fire er under 10), og kommer hjem litt utover. Hun driver en catering, og er opptatt hele dagen med det. Ungene må styre seg selv, og de får aldri være ute fordi hun ikke har tid. Prisen har altså gjerne sammenheng med kvaliteten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HEGH Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 da kunne du heller skrevet det, syns jeg. det er faktisk alt for mage som uten grunn fremhever at det dreier seg om utlendinger... og det skjønner jeg ikke helt poenget med. Skulle gjøre det kort :-) milde himmel......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skulle gjøre det kort :-) milde himmel......... milde himmel sier jeg også, hadde blitt kortere å droppet kommentaren om utenlandsk også ;o) syns bare det var en merkelig bemerkning, men nok om den. skal ikke bry deg mer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HEGH Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Jeg bor i Østfold. Naboen her var dagmamma et år, og tok 300 kr dagen. Altså ca. 6000 kr i mnd for full plass. Hun hadde to barn pluss hennes eget. Hun lekte med dem, tok dem med ut uansett vær, laget middag hver dag... Ei annen jente rett borti her tar 270 kroner dagen. Hun har 6 barn pluss en egen. I tillegg har hun tre eldre barn som går på skolen (alle fire er under 10), og kommer hjem litt utover. Hun driver en catering, og er opptatt hele dagen med det. Ungene må styre seg selv, og de får aldri være ute fordi hun ikke har tid. Prisen har altså gjerne sammenheng med kvaliteten! Tusen takk for innspill ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 milde himmel sier jeg også, hadde blitt kortere å droppet kommentaren om utenlandsk også ;o) syns bare det var en merkelig bemerkning, men nok om den. skal ikke bry deg mer Jeg lurte litt på det jeg også, så det var ikke bare deg. Skjønte liksom ikke helt hva det hadde å gjøre med eventuell pris. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg lurte litt på det jeg også, så det var ikke bare deg. Skjønte liksom ikke helt hva det hadde å gjøre med eventuell pris. ;o) Takk! Syns folk ofte skal fremheve at det dreier seg om utlendinger, og det syns jeg er ufint når det overhodet ikke har noe med saken å gjøre, slik som pris på en dagmamma. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.