Helmi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg fikk først tre gutter og så en jente. Gutter er topp! Og det er jenter også! Det å ha barn er topp, uansett kjønn. Og slik er det nok for deg også ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det er slett ikke alle jenter som leveres med musefletter, kjole og pensko. Kanskje ville du blitt skuffet dersom hun tok etter brødrene og ble skitten, tøff og bråkete. Da ville du også fått dårlig samvittighet. På akkurat den måten kommer du ikke til å bli skuffet over lillebroren... Men altså, jeg skjønner deg egentlig veldig godt. Jeg har ikke brødre, var usikker på min kompetanse på smågutter og var derfor glad da vår eldste ble jente. Jeg ønsket meg to barn, og det eneste jeg hadde litt problemer med å se for meg, var to sønner. Lykke til, og ikke bebreid deg selv. Det er ikke unormalt eller stygt å ha de følelsene du beskriver (inkludert vissheten om at det er forbigående). Noen jenter leveres både med musefletter, kjole og pensko _og_ sktne, tøffe og bråkete. Flekker på prinsesseklær er kiipe å få bort... ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det som er så merkelig er at min mann alltid bare har ønsket seg jenter, ingen tvil om det.Og så får han tre på rad. Så fornøyd med akkurat det, det er jo ikke så vanlig at menn ikke ønsker seg sønner. Tja - min mann var helt klar på at han helst ønsket seg jenter. Kanskje fordi han selv kommer fra en famile med bare brødre, og broren hans allerede hadde fått to sønner? Selv må jeg inrømme at det var jenter jeg også helst ønsket meg - og ikke en av hver (det var aldri planlagt fler enn to). Det ble to jenter - men den eldste er nok mer gutt enn jente i hodet sitt. Dukkene har alltid støvet ned til fordel for aktive gutteleker - med gutta. Lillesøster er helt motsatt, og har overtatt alle "jentelekene" storesøster har fått gjennom tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1220893540' post='3953008] *LOL* Fytti....... ;-) Det var "the best I could do"! ;-) Jeg hadde vært kjempeglad for tre gutter! ;-) *tusler ut av tråden*... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Noen jenter leveres både med musefletter, kjole og pensko _og_ sktne, tøffe og bråkete. Flekker på prinsesseklær er kiipe å få bort... ;-) mvh Jepp! Den yngste går i bobledress med skjørt på, Har musfletter og alt i rosa, untatt dressen hun kjører motorcross i. Hun er seks år og "mekker" bil. Hun var barnehagens skitneste og mest rosa barn. Dessuten høres hun hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jepp! Den yngste går i bobledress med skjørt på, Har musfletter og alt i rosa, untatt dressen hun kjører motorcross i. Hun er seks år og "mekker" bil. Hun var barnehagens skitneste og mest rosa barn. Dessuten høres hun hele tiden. Vidunderlig, herlig! ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til ni Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Eg fekk 4 gutar etter kvarandre. Hadde to jenter frå før, men ønskte meg ei jente til. Då eg fekk vite det var gut på ultralyden, tenkte eg "ja, ja så før eg prøve ein gong til ;-)". Neste gong blei det ei jente. Og så ei jente til. Men eg kjenner ei som først fekk ei jente og så 8 gutar. Mannen min har 5 gutar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Eg fekk 4 gutar etter kvarandre. Hadde to jenter frå før, men ønskte meg ei jente til. Då eg fekk vite det var gut på ultralyden, tenkte eg "ja, ja så før eg prøve ein gong til ;-)". Neste gong blei det ei jente. Og så ei jente til. Men eg kjenner ei som først fekk ei jente og så 8 gutar. Mannen min har 5 gutar. "Mannen min har 5 gutar." I tillegg til deres 9 eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til ni Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 "Mannen min har 5 gutar." I tillegg til deres 9 eller? Ja, eg har 9 + mannen har 5 :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.