Gå til innhold

Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Gjest snupidupi25
Skrevet

Noen som er erfarne med nettdating?har snakket med noen gutter/menn på nettet som virker veldig flotte men etter vi har vekslet noen ord kommer alle inn på sex snakk, ikke direkte sex men fks om jeg liker å gå uten undertøy under klærene,om jeg er kosete og leken, favorittkroppsdel...synest dette er spørsmål som bør komme litt mer etterhvert jeg da..eller?er disse mennene bare ute etter sex tror dere?

Skrevet

Selvfølgelig er de det, det er derfor de driver med nettdating da. Nei, finn deg en hobby og treff mennesker i real life.

Persille1365381127
Skrevet

Det er ganske normalt.

Det er fordi man ønsker å finne en som har de samme preferansene som seg selv, og terskelen for å spørre er lavere på nettet enn i RL.

Men om du synes det er for tidlig å spørre, så sier du bare det. Du trenger ikke tenke at de skal like deg videre og derfor må du være hyggelig når du ikke egentlig vil - bare vær ærlig og deg selv.

Om de ikke vil snakke med deg om du ikke vil svare på de tingene med en gang, så er de jo likevel ikke noe for deg :)

Gjest Nettdating
Skrevet

Det er alle typer der ute, som også på byen.

De der som er sånn, siler jeg ut med en gang.

Men det er mange andre der også, som ikke er sånn.

Og så kan det være en ide å se på hva du har skrevet i profilen din, fordi den trigger ulike typer gutter, og hvis du bare har fått sånne på pratenivå, så er det sikkert noe i profilen din som trigger det......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...