Gjest Til en i 2 trinn Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er den noe bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har vel enda til gode å høre noen vært fornøyd med _alt_ i pakken. Sportmann har en tendens til å ha veldig stor forskjell på størrelsene sine sånn at 92 i dress ikke nødvendigvis samsvarer med 92 i regntøy f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hørte endel møkk om den i fjor, men det står vel presisert i år at glidelåsene er en god del forbedret... Koster vel så lite at jeg ville tatt sjangsen hvis jeg hadde hatt behov for ekstra-sett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg kjøpte det til min jente i fjor som da var 2 år og var fornøyd med det =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janna Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har vel enda til gode å høre noen vært fornøyd med _alt_ i pakken. Sportmann har en tendens til å ha veldig stor forskjell på størrelsene sine sånn at 92 i dress ikke nødvendigvis samsvarer med 92 i regntøy f.eks. Jeg var IKKE fornøyd. Regnjakka revnet i sømmene og fleece dressen var veldig liten i størrelse. Men noen kan jo være heldigere enn andre med pakken da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babydillah Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hva består den barnehagepakken av? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hva består den barnehagepakken av? http://www.sportmann.no/psnweb/product.aspx?productid=951097 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.