Gjest "dumme mamma" Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Her sitter jeg og spiser is og drikker kaffe, mens jeg zapper på tv`n. Gullet er i barnehagen og jeg kan ha en skikkelig "husmorfest" her hjemme..fri fra jobb og greier. Kom tilfeldigvis over Martha Stewart sitt show, og jeg ble helt satt ut.... Jeg skal ikke generalisere og si at alle amerikanere er dumme, men nå var det altså sånn at Martha hadde fått gjester, noen franske kokker som skulle lage mat. Interessant nok, da jeg fikk noen nye gode tips til fisketilbehør, men gode gud som den dama avbryter og babler i vei mens andre snakker... Skulle virkelig tro at hun gikk på noe mer enn bare rusen av sin egen berømmelse. Publikum var nå en annen sak....da den ene franske kokken helte saus rundt på tallerkenen, hørte man et unisont oaoooo fra forsamlingen.. Herregud-det er saus tenkte jeg...men i samme vendingen kom jeg jo på at det ikke er vanlig å lage mat i Amerika..alt kommer jo ferdig, klar for microen Jeg ble litt flau over hele greia jeg, men nå er heldigvis programmet ferdig. Vet ikke hvorfor jeg så det en gang, men jeg ble vel litt sånn satt ut og fikk meg ikke til å zappe videre... Nå blir det "ungkaren USA", til vaskemaskina er ferdig... Ikke akkurat det store utvalget av gode programmer å velge mellom på dagtid da.. Ha en fin dag dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 '' hørte man et unisont oaoooo fra forsamlingen.. Herregud-det er saus tenkte jeg'' Slik type roping fra publikum sniker seg inn i norske programmer også: jeg så dette nye gameshowet med Flatland - utrolig irriterende med den "nå-er-det-jammen-kjempespennende-dere-oao-ingen" fra publikum. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.