zaft1365381030 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nå er barnet mitt for stor til seleregnbuksene, finner iallfall ingen i 10 år. Finnes ikke det? Hva slags regntøy kjøper dere? Trenger noe som tåler lek, men det blir også brukt på turdager på skolen ved behov - eller trenger man ulike typer til ulikt bruk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hei Jeg fikk tak i HH regntøy til min 8 åring nå, kjøpt på obs. Har HH til 9 åringen også, det kjøpte vi fjor. Veldig bra regntøy. Det på obs var heller ikke dyrt. Jentungens på 9 kostet litt mer, men er super kvalitet! Jakken kan nesten brukes som allværsjakke, den er veldig behagelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemor Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Har gode erfaringer m SKOGSTAD - 2 delt m vanlig bukser. Det er ganske tykt og tåler lek. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Snuppa på 9 har en overtrekksdress fra Helly Hansen (Helly Tec) Kjempebehagelig å ha på. Ser ut som "vanlige klær" og ikke regntøy. Og ho holder seg tørr. Men ho er ikke av den typen som klabber på bakken og ligger i sølepytter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Kjøpte et fint regntøy på g sport, har sett det på intersport også. Er helly hansen tech og er veldig fint både til lek og tur.Jenta mi er snart elleve 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.