Gå til innhold

Regntøy til 9-åring

zaft1365381030

Anbefalte innlegg

zaft1365381030

Nå er barnet mitt for stor til seleregnbuksene, finner iallfall ingen i 10 år. Finnes ikke det? Hva slags regntøy kjøper dere? Trenger noe som tåler lek, men det blir også brukt på turdager på skolen ved behov - eller trenger man ulike typer til ulikt bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg fikk tak i HH regntøy til min 8 åring nå, kjøpt på obs. Har HH til 9 åringen også, det kjøpte vi fjor. Veldig bra regntøy. Det på obs var heller ikke dyrt. Jentungens på 9 kostet litt mer, men er super kvalitet! Jakken kan nesten brukes som allværsjakke, den er veldig behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa på 9 har en overtrekksdress fra Helly Hansen (Helly Tec) Kjempebehagelig å ha på. Ser ut som "vanlige klær" og ikke regntøy. Og ho holder seg tørr. Men ho er ikke av den typen som klabber på bakken og ligger i sølepytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et fint regntøy på g sport, har sett det på intersport også. Er helly hansen tech og er veldig fint både til lek og tur.Jenta mi er snart elleve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...