Spirello Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg skal lage kake til bursdagen til niesa mi. Hun er typisk veldig jente, alt rosa og prinsesser er toppers. Tenkte å pynte kaka så den blir veldig jentete og rosa. Har sett sånne rosa knudrete kuler, eller hva det er, og tenkt å bruke det. Men ønsker også tips fra dere. Selv har jeg en gutt, så sånne kaker har jeg flere ideer på, men aldri laget "jente"kake. Får jeg kjøpt en krone noe sted jeg kan ha i midten? Den kan ikke være så stor da, for da får jeg ikke plass til å skrive + annen pynt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Noen her hadde en utrolig godt tips for en barbie-/prinsessekake. Kanskje noen andre husker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Vi har hatt barbiekaker ved et par anledninger Legg rosa marsipanlokk på kaken. Kle en barbie med plastfolige og stikk bena ned litt bak midten på kaken så hun blir sittende med bena fremover. Lag en topp ut av marsipanen som du legger over brystet og runtd til ryggen, og en cape av hvit marsipan - bare en stripe. Rundt kanten har du stjerner og sølvkuler - det får du kjøpt ferdig Jeg kan sende deg et bilde om du har en mailadresse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg ville ihvertfall hatt rosa krem eller marsipan på .. Jeg lagde rosa sjokoladekake til min jente da hun ble 3 år.. Da hadde jeg rosa smørkrem , skrev 3 år med sånne rosa kuler som du beskriver og tok masse sånn vanlig kakepynt (bare at det var mest rosa strø i denne kakepynten, ikke sånn vanlig om du skjønner) rundt og hun var SUPER fornøyd =) Lykke til =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hvor gammel er snuppelure? Husk at mange barn ikke er særlig glade i bløtkake, men heller vil ha sjokoladekake! Jeg har laget rosa sjokoladekake tidligere også jeg altså - det er mulig. (Rosa marshmellowfondant oppå sjokoladekakeglasuren) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Hvor gammel er snuppelure? Husk at mange barn ikke er særlig glade i bløtkake, men heller vil ha sjokoladekake! Jeg har laget rosa sjokoladekake tidligere også jeg altså - det er mulig. (Rosa marshmellowfondant oppå sjokoladekakeglasuren) Hun blir tre år, og er veldig glad i bløtekake. Jeg har tilbudt meg å lage det, siden broren min lagde en katastore-bløtkake i fjor. *fnis* Han er helgapappa, så vil trå til litt for han, han stresser som en gal stakkars... Sjokoladekake bør han fikse med en toro-pose, så derfor er det bløtkake jeg skal lage.. Han vil ha begge deler. Sønnen min på 3 liker også bløtekake best faktisk.. kanske de er rare unger? Eller er det jeg som lager sinnsykt god kake? Hehe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Vi har hatt barbiekaker ved et par anledninger Legg rosa marsipanlokk på kaken. Kle en barbie med plastfolige og stikk bena ned litt bak midten på kaken så hun blir sittende med bena fremover. Lag en topp ut av marsipanen som du legger over brystet og runtd til ryggen, og en cape av hvit marsipan - bare en stripe. Rundt kanten har du stjerner og sølvkuler - det får du kjøpt ferdig Jeg kan sende deg et bilde om du har en mailadresse Den hørtes flott ut, men jeg har desverre ikke noe barbie i hus, siden jeg har en gutt som liker gravmaskiner og traktorer best. Jeg tar gjerne et bilde på mail fordet assa mailadressen min er [email protected] Takk takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Du kan i hvertfall fylle kaka med krem + jordbær/bringerbær. Når du blander dette så blir det rosa. (Og er jo også kjempegodt.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hun blir tre år, og er veldig glad i bløtekake. Jeg har tilbudt meg å lage det, siden broren min lagde en katastore-bløtkake i fjor. *fnis* Han er helgapappa, så vil trå til litt for han, han stresser som en gal stakkars... Sjokoladekake bør han fikse med en toro-pose, så derfor er det bløtkake jeg skal lage.. Han vil ha begge deler. Sønnen min på 3 liker også bløtekake best faktisk.. kanske de er rare unger? Eller er det jeg som lager sinnsykt god kake? Hehe.. Snuppa hjemme liker ikke sjokoladekake. Favoritten er marsipankake eller krydderkaka til Toro. (Jippi for Toro:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Du kan i hvertfall fylle kaka med krem + jordbær/bringerbær. Når du blander dette så blir det rosa. (Og er jo også kjempegodt.) Ja, det er fast "invantar" hehe... men tenkte mer på oppå. Kan jo bruke rosa krem på siden av kaka og. Har en kjempefin kremsprøyte som lager alle varianter med "border" og kremtopper - så det er litt gøy å eksperimentere med.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ja, det er fast "invantar" hehe... men tenkte mer på oppå. Kan jo bruke rosa krem på siden av kaka og. Har en kjempefin kremsprøyte som lager alle varianter med "border" og kremtopper - så det er litt gøy å eksperimentere med.) Si i fra da kaka er klar da. Jeg vil også ha:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 http://siljeantonsen.blogspot.com/2008/02/barbiekake.html http://www.123hjemmeside.no/toril/18535529 http://www.festkaker.no/index.php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=65 Massevis av tips på nettet hvis du søker litt på jentekaker, eller barbiekaker .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Den hørtes flott ut, men jeg har desverre ikke noe barbie i hus, siden jeg har en gutt som liker gravmaskiner og traktorer best. Jeg tar gjerne et bilde på mail fordet assa mailadressen min er [email protected] Takk takk Men du kan bare kjøpe en billig-barbie på lekebutikken, det koster 60 kroner eller noe Bilder er sendt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.