Zelda77 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Da jeg våknet i morges var jeg fortsatt syk. Har vært syk siden lørdag. Er forkjølt og har feber. Måtte ut av sengen for å gå på 4 årskontroll med han mellomste. Svetten silte mens jeg satt inne hos helsesøster. det var bare skryt å få om sønnen min så det var jo posetivt -) Etter på kjørte jeg han i barnehagen. Når jeg kom hjem la jeg jenten min for å kvile, la meg da selv på sofaen for å slappe litt av. Når klokken hadde pasert 12.30 begynte jeg å lure på hvorfor ikke eldste mann var komt hjem fra skolen. Han er 6 år og har en helt grei skolevei så han får gå aleine. I dag sluttet han klokken 12 så dermed skulle han være hjemme til 12.30. Da er det inn lagt "tulle" tid. Klokken 13 begynte jeg å ringe rundt til klassekompisene hans for å høre om han hadde vært med noen av dem hjem. det hadde han ikke. 13.20 vekket jeg jenten min puttet henne i vågnen ga henne en skive i hånden så gikk vi ut for å lete. Kunne ikke ta bilen da ett stykke av skoleveien er gang sti. Mens jeg for oppover bakken hadde jeg mange fæle bilder i hodet om hva som kunne ha skjed. Samtidig hadde jeg en elv av svette på nærmest hele kroppen grunnet feberen. 13.40 ser jeg gutten min kommer tusslene i mot meg. Hvor har du vært roper jeg til han. Han: På skolen vell. Jeg: Den var jo ferdig for lenge siden. Han: Ja men jeg ville leke litt. Jeg forteller han hvor redd jeg hadde vært siden jeg ikke viste hvor han var. Han svarer da: No vet du det til neste gang så trenger du ikke være redd. Etter masse om og men ble vi enig om at det ikke skulle bli noen neste gang. Han lovte at han alltid skulle gå rett hjem. Vell hjemme sank jeg ned i god stolen. Klarte knapt å bevege en eneste muskel. Der ble jeg sittende til min mann kom hjem fra jobb 15.30. Jeg sa hei til han lukket så øynene og klarte ikke åpne de igjen før 19.30. For en dag! Får håpe på en bedre morgen dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Uff..Det var nok en vond følelse...Får håpe det ikke gjentar seg. Ønsker deg en god dag i morgen :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Stakkars deg! Det er ikke lett å ha ansvaret for unger når en egentlig har nok med seg selv Men du: 4 årskontroll når du er syk? Du kunne sikkert ha fått en ny time... God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.