Gå til innhold

Jeg er sååå lekker i dag *ironisk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

''En skikkelig øyekatarr er liksom ikke så lett å feildiagnostisere, selv for mammaer. ;)''

Nei, og en lege jeg var til med sønnen for noen år siden sa at han syntes det var tull å ha resept på dette produktet! :-) Han ga meg en ekstra resept for eventuelt fremtidig bruk uten å måtte gå innom lege først.

Det samme sier legen til sønnen min. Jeg kan bare ringe ned og si at han har øyekatarr, så får jeg resept uten at han har sett på ham.

Skrevet

Hvis du er interessert kan jeg sende over noen kviser som plutselig skulle blomstre opp i ansiktet mitt. Du skal få de helt gratis........

Du er så omtenksom ;p Nå er øynene dryppet, og jeg håper på snarlig bedring.

Skrevet

Kloramfenikol. Vet ikke om den er reseptbelagt nå.

Den salven blir neste skrit, hvis ikke Fucitalmic virker.

Skrevet

Mine har ikke hatt øyekatarr siden de var rundt halvannet år *banker i bordet*

Det kan smitte via DOL, så vask tastaturet ;p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221038916' post='3954473]

Det kan smitte via DOL, så vask tastaturet ;p

;)

Skrevet

Kjipt...

God bedring!

*Klem*

Takk! Første dråpe er dryppet..

Skrevet

Tror dessverre jeg har sletta det nærbildet av øyet mitt jeg tok en morra med mobilkameraet. ;) Du skulle sett det, det er noe av det mest grønnjævlige jeg noen gang har sett i et speil. ;)

Sendte det til kjæresten, han svarte bare "Men lille venn, det var da fryktelig tidlig på dagen å ha drukket så mye rødvin!" ;)

Hehe :-) Den måtte nesten leses opp for gubben - som ler :P

Skrevet

Hehe :-) Den måtte nesten leses opp for gubben - som ler :P

:P

I dag har jeg ikke krøller for første gang i mitt liv. Frisøren tok dem bort! ;)

Skrevet

:P

I dag har jeg ikke krøller for første gang i mitt liv. Frisøren tok dem bort! ;)

Hva!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...