j83! Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Kan de gå i barnehagen med det ? Må de ha behandling av lege eller går det vekk om man bare vasker med kokt vann? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nei, det skal behandles før man går i barnehagen, fordi det er kjempesmittsomt. Man får Fucitalmic, dråpesalve, på resept hos legen. Jeg har nettopp vært ut det ærendet der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221039286' post='3954478] Nei, det skal behandles før man går i barnehagen, fordi det er kjempesmittsomt. Man får Fucitalmic, dråpesalve, på resept hos legen. Jeg har nettopp vært ut det ærendet der... Takk for svar.. vet du om man må ha legetime eller om man bare kan få resept? Må man vente til det er helt vekke før de sendes i bhg eller er det greit når behandling er påbegynt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Takk for svar.. vet du om man må ha legetime eller om man bare kan få resept? Må man vente til det er helt vekke før de sendes i bhg eller er det greit når behandling er påbegynt? Jeg måtte til legen i dag. Les tråden "Jeg er sååå lekker i dag", på åpent forum. Jeg tror det skal behandles i et døgn eller to før bhg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.