Gå til innhold

Hvorfor svarer ikke folk på det jeg spør om?

Anbefalte innlegg

Gjest masekråka meg
Skrevet

Argh! Merker det godt her inne, men også på sms!

Jeg spør om to ting, men får svar kun på det ene!

Har folk dysleksi eller fokuserer de så mye på det ene spørsmålet at de glemmer eller driter i det andre? Hrmf! Er så teit å måtte spørre om igjen for å få svar på det andre..

Skrevet

Hilken tråd snakker du om? Og hva er det andre spørsmålet ditt?

Gjest mandolina
Skrevet

En trenger vel ikke å ha dysleksi, selv om en bare svarer på det ene spørsmålet i en tråd, kanskje man ikke vet svaret på det andre spørsmålet, eller lar være å svare på det fordi en ikke har synspunkter vedr. dette andre spørsmål.

En liten påminnelse til deg: Det er lov til å være hyggelig her på dol.

Hilsen

Skrevet

Jeg svarer bare på spørsmål der jeg føler jeg har noe å komme med. Er det to spørsmål, mens jeg bare har greie på/lyst til å kommentere det ene, svarer jeg bare på dét.

Kanskje du må være klarere i spørsmålsstillingene dine?

Skrevet

Det er ikke du som burde formulere deg litt bedre da? Ikke sikkert alt er _alle andre_ sin feil:-)

Gjest Løveføtter
Skrevet

man henger seg ofte opp i et spørsmål som man tenker svaret på med en gang, også glemmer man kanskje å svare på det andre...?

Skrevet

Hmmm... - er det slik at spørsmålene henger sammen, sånn at svar på det ene blir verdiløst liksom?

Skrevet

"Har folk dysleksi?"

Ja, noen har vel det, men de fleste er vel bare sløve og stressa.

"Fokuserer de så mye på det ene spørsmålet at de glemmer eller driter i det andre?"

Ja, det kan godt hende at det er årsaken.

Klarte jeg å svare på alt du lurte på nå da? ;-)

Skrevet

"Har folk dysleksi?"

"Fokuserer de så mye på det ene spørsmålet at de glemmer eller driter i det andre?"

Hah, jeg glemte jo svare på første spørsmål, der kan du se! :-D

"Hvorfor svarer ikke folk på det jeg spør om?"

Kan svare for meg selv nå, jeg er trøtt, distrè og gjør altfor mye på en gang, derfor blir noe av det borte i farten :-)

Skrevet

Når noen spør om to ting så kan jeg finne på å svare på det ene ettersom jeg bare har svar på det ene spørsmålet. Tenker at det er bedre å svare på en ting enn ingenting.

Skrevet

"Har folk dysleksi?"

:) *lol*

Skrevet

Nå hadde du faktisk tre spørsmål, overskrifta og to spørsmål i samme setningen, ikkje lett å holde oversikten da.

Hva var det lurte på forresten?

Gjest flink pike
Skrevet

"Har folk dysleksi?"

Ja, du var flink aimabel :)

Gjest Hender ofte med meg
Skrevet

man henger seg ofte opp i et spørsmål som man tenker svaret på med en gang, også glemmer man kanskje å svare på det andre...?

Ja, det kan hende, for det hender ofte med meg... så kommer jeg på senere at jeg glemte å svare på det andre og, men siden vedkommende ikke sier noe mer ang. det så lar jeg det være.

Skrevet

På SMS vet jeg ikke, kanskje folk er idioter. På DOL _er_ de fleste idioter, så da er det ikke så rart du ikke får svar. Kan anbefale deg en god del interessante fora hvis du er interessert.

Gjest signaturina
Skrevet

På SMS vet jeg ikke, kanskje folk er idioter. På DOL _er_ de fleste idioter, så da er det ikke så rart du ikke får svar. Kan anbefale deg en god del interessante fora hvis du er interessert.

Hvis det her er så hjerteskjærende ergerlig for deg, så hvorfor har du ikke kommet på den lure tanken på rett og slett dele opp spørsmålene i to forskjellige innlegg? Du er jo selv inne på forklæringen på 'mysteriet'...

Skrevet

Hehe, ja dette var jo et stort og viktig problem. Ikke rart du hisser deg opp:)

Når jeg bare svarer på 1 av 2 spørsmål er det vanligvis fordi:

- Jeg ikke har peiling på det andre.

- Synes det andre er uinteressant.

- Det blir for privat til at jeg vil svare.

- 18 før meg allerede har gitt svar.

- Eller fordi jeg ikke har giddet å klippe og lime og allerde har glemt hva mer det ble spurt om.

Skrevet

''Kan anbefale deg en god del interessante fora hvis du er interessert.''

Har du blitt sperret ute fra disse foraene, du da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...