Gå til innhold

Bryllupsgave til utenlandsk par som har alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips?

De gifter seg begge for annen gang og har god råd. Bor ikke i Norge. Tenker meg rundt 1000 kr. Vil neppe sette særlig pris på et vikingskip i tinn eller andre souvenirer, men kanskje annen norskinspirert gave kan være noe?

Tips?

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Lillemus

3

• Mrs. Wallace

3

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lage noe? Hvis det er et "utland" med tendens til litt kulde, så kanskje lusekofter, eller kjærestevotter eller noe sånt?

Skrevet

Lage noe? Hvis det er et "utland" med tendens til litt kulde, så kanskje lusekofter, eller kjærestevotter eller noe sånt?

Hva er "kjærestevotter"?

Tror ikke jeg skal satse på å lage selv, men de har jo mye fint på Husfliden ;)

Annonse

Skrevet

En stor og hvit duk i hardangersøm kanskje? Vi har en i enkelt mønster, og den er fin å ha på bordet når det er selskap.

Skrevet

En stor og hvit duk i hardangersøm kanskje? Vi har en i enkelt mønster, og den er fin å ha på bordet når det er selskap.

Om det skal være skikkelig hardamgersøm blir det jo fryktelig dyrt...

.. og tenker også at en stor duk er litt tungvint å frakte, skulle helst ha en gave som er litt liten.

Men takk for innspill :).

Skrevet

www.purnorsk.no

Mye fint der, takk for tips :). Selv om jeg ennå ikke har funnet den ideelle gaven som også er lett å frakte.. ;)

Skrevet

Hva med en flott ostehøvel?

Ikke dum idé :).

Men tilfeldigvis har jeg gitt en ostehøvel til en av partene tidligere.

Skrevet

;-)

Annonse

Skrevet

.. og tenker også at en stor duk er litt tungvint å frakte, skulle helst ha en gave som er litt liten.

Tungvindt å frakte? Du kan brette sammen duker da:-)

Skrevet

Hva med f eks en øse i tinn?

Skrevet

Tungvindt å frakte? Du kan brette sammen duker da:-)

*Ser for med en pappkasse på 300 x 140 x 0,2 cm* ;-)

Skrevet

Det har du rett i. Den er kostbar, og også tung å sende.

Da vi giftet oss fikk vi noen serveringsskjeer og kakespader i merket Hardanger. Det er sånt som jeg aldri får nok av. Om det ikke passer til deres severingsbestikk kan de alltids bruke det til hverdags. Ikke er det tungt å frakte heller.

Skrevet

Rørospledd! Koster over 1000,- da men.... Det hadde jeg blitt skikkelig glad for i alle fall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...