Gå til innhold

Mandler og amming?

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Er det lik vong babymage?

Jenta mi har sutret en del de siste dagene, hvilket ikke er likt henne.

Vi har nettopp innført grøt, så det kan jo være dette som gjør at hun har vondt i magen, men jeg tviler av en eller annen grunn på det. Ifølge tannpleier er det ingen tenner i anmarsj!

Det eneste "nye" jeg har spist de siste dagene, såvidt jeg kan huske, er brente mandler. Noen som har hørt at dette kan skape trøbbel i posen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nøtter er visst en av de matvarene som kan gi magetrøbbel

Oisann! Da er det rett i søpla for glasset med brente mandler! Stakkars lille jenta mi:-( Men hvis det er det, så går det jo i hvert fall over snart...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! Da er det rett i søpla for glasset med brente mandler! Stakkars lille jenta mi:-( Men hvis det er det, så går det jo i hvert fall over snart...!

Man må vel prøve seg fram litt, for ellers kan man jo nesten ikke spise frukt og grønnsaker og det bør man jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babydillah

Man må vel prøve seg fram litt, for ellers kan man jo nesten ikke spise frukt og grønnsaker og det bør man jo.

Oi da, jeg visste ikke at nøtter kan gi problemer med magen for baby.

Har spist is med mandler på, men det har gått fint for meg da, babyen er 5 mnd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da, jeg visste ikke at nøtter kan gi problemer med magen for baby.

Har spist is med mandler på, men det har gått fint for meg da, babyen er 5 mnd nå.

Da tåler din baby nøtter. Mange babyer tåler jordbær og reker også, de er jo forskjellige. Jeg forsøkte å kutte ut melk, ofr helsesøster sier at 1 av 3 babyer blir bedre av at moren kutter det ut. Funka ikke her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vært til tannpleier med en baby på 6 mnd?

He he he... Nei, men jeg kjenner ei som er tannpleier, og hun klarer ikke å la være å plukke inni der og lete etter tenner:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...