Gå til innhold

Hva er det med kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, bare litt trøtt og sliten. :-)

Godt å høre. Ingenting en god natts søvn og noen vitaminer ikke kan kurere:) Er trøtt sjøl. I kveld skal jeg sette ny pers i tidlig legging.

Skrevet

Godt å høre. Ingenting en god natts søvn og noen vitaminer ikke kan kurere:) Er trøtt sjøl. I kveld skal jeg sette ny pers i tidlig legging.

Eg har tatt min daglige dose "Møllers Total" og skal i seng 2230 (med pc`en vel å merke).

Ps! 50 mnd. er lenge...

Skrevet

Da skal eg nå ihvertfall sørge for å ikkje ha penger igjen på kontoen (men det blir igrunn ikkje noe stort problem)!

Du får bleike tenna for alle penga ;-)

Skrevet

Men hallo, du må jo fatte å begripe at vi kvinnfolk kan gjøre mye på en gang ;) Vi tenker mange ting, og legger ting i "ventehyller" slik at vi kan finne dem greit igjen så fort de er aktuelle. Nå ligger altså tannbleking og merking av klær i "hastehyllen!" Hehe, for en fantasi ;) Men det er slik vi er. Dere mannfolk har ikke de ventehyllene, eller i allefall ikke så mange av dem hihi *mobb mobb*

Skrevet

Hihihi, slike ting orker jeg ikke begynne tenke på engang...

Dør vi, så dør vi..Har ingen tro på at mennesket kan forutse jordens undergang.

Skrevet

Vel, når jorda går under, vil vi alle ha perfekte smil og være velmerka ;-)

Jordas undergang kan vi lite gjøre noe med - og i følge forskerne som gjennomfører eksperimentet, er det ingen fare for umiddelbar undergang - heldigvis. Om de tar feil, er det neppe noe vi kan gjøre med det uansett - ergo: ingenting å bry seg om.

Dette har jeg personlig lært i løpet av de siste to årene: Hverdagsproblemer er herlige! Når verden (i mitt tilfelle, min families verden) faller sammen, er det ren terapi å bry seg om "unyttige" hverdavgsdetaljer. (Dog tannbleking har jeg ikke gidda å bry meg om ennå, men det kommer sikkert det også!)

Skrevet

Du får bleike tenna for alle penga ;-)

Eg bruker Solidox Hvite Tenner for tiden, så det trenger eg ikkje.

Skrevet

Men hallo, du må jo fatte å begripe at vi kvinnfolk kan gjøre mye på en gang ;) Vi tenker mange ting, og legger ting i "ventehyller" slik at vi kan finne dem greit igjen så fort de er aktuelle. Nå ligger altså tannbleking og merking av klær i "hastehyllen!" Hehe, for en fantasi ;) Men det er slik vi er. Dere mannfolk har ikke de ventehyllene, eller i allefall ikke så mange av dem hihi *mobb mobb*

Vi tar oss stort sett av Verdensproblemene vi!

Er det noe rart enkellte av oss blir grå i håret?

Skrevet

Eg bruker Solidox Hvite Tenner for tiden, så det trenger eg ikkje.

Ja, hvis reklamen sier at det virker, så gjør det sikkert det ;-)

Skrevet

Hihihi, slike ting orker jeg ikke begynne tenke på engang...

Dør vi, så dør vi..Har ingen tro på at mennesket kan forutse jordens undergang.

He.he...Greit nok det.

Det viktigse er å dø med trusene på!

Skrevet

Vel, når jorda går under, vil vi alle ha perfekte smil og være velmerka ;-)

Jordas undergang kan vi lite gjøre noe med - og i følge forskerne som gjennomfører eksperimentet, er det ingen fare for umiddelbar undergang - heldigvis. Om de tar feil, er det neppe noe vi kan gjøre med det uansett - ergo: ingenting å bry seg om.

Dette har jeg personlig lært i løpet av de siste to årene: Hverdagsproblemer er herlige! Når verden (i mitt tilfelle, min families verden) faller sammen, er det ren terapi å bry seg om "unyttige" hverdavgsdetaljer. (Dog tannbleking har jeg ikke gidda å bry meg om ennå, men det kommer sikkert det også!)

Det kan selvfølgelig være praktisk at vi er godt merka, for de som får jobben med å "sortere" oss, men stakkars tannlegene så skal identifisere oss når alle har like tenner...:)

Skrevet

Ja, hvis reklamen sier at det virker, så gjør det sikkert det ;-)

Det rekner eg med ja, ellers saksøker eg Solidox for millioner!

Ps! Det er faktisk hvithetsskala på tuben slik at du kan sjekke fremskrittet sjøl. he.he..

Skrevet

He.he...Greit nok det.

Det viktigse er å dø med trusene på!

Hihi, jepp!

Og med nybleka tenner, og merket tøy tar vi oss bra ut i perleporten ;0)

Skrevet

Det rekner eg med ja, ellers saksøker eg Solidox for millioner!

Ps! Det er faktisk hvithetsskala på tuben slik at du kan sjekke fremskrittet sjøl. he.he..

Ja, det har jeg fått med meg, men tror ikke så veldig hardt på det lell ;-)

Skrevet

Det kan selvfølgelig være praktisk at vi er godt merka, for de som får jobben med å "sortere" oss, men stakkars tannlegene så skal identifisere oss når alle har like tenner...:)

LOL :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...