Gå til innhold

Gave til 8 år gammel gutt

spiky

Anbefalte innlegg

Gutten min fyller 8 år til helgen, og jeg har spurt han hva han ønsker seg. «Pakk inn den buksa du bestilte på Ellos du mamma» var svaret. Jeg syns jo han burde få noe mer, men han kommer liksom ikke på noe. Jeg har omtrent bestandig kjøpt lego, for det er han glad i men har så lyst å kjøpe noe «ordentlig» Jeg tenkte maks bruke 1000 kroner. Er det noen som har noen gode forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg synes faktisk at 1000 er veeeeldig masse penger, jeg da!:-)

Men tips:

mp3spiller, cd-spiller, ps-spill, bøker, kontorstol til pulten, Bergans-klær, oppbevaringssystem til legoen....

Vet det er vanskelig! Min 9-åring fikk jaktdress til bursdagsgave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter fikk mobiltlf til åtte års dagen. Men det er jo en vurderingssak.

Tenk på om han mangler noe når det nå går mot vinter... ski, skøyter, snowracer mm

Noe til sykkelen,skolen,idretten kanskje? Hodelykt,bok, klippekort til kino (tror jeg finnes?), pc-spill eller andre spill. Eller kanskje et instrument? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han ikke ønsker seg noe spesielt, kan du ikke gi han opplevelser heller?

Ta han med på kino, Mc.Donals, el.

Eller kjøp han et telt, og ta en overnatting på heia :0)

Kvalitetstid, og opplevelser med foreldrene er noe de fleste barn ønsker seg! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...