spiky Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Gutten min fyller 8 år til helgen, og jeg har spurt han hva han ønsker seg. «Pakk inn den buksa du bestilte på Ellos du mamma» var svaret. Jeg syns jo han burde få noe mer, men han kommer liksom ikke på noe. Jeg har omtrent bestandig kjøpt lego, for det er han glad i men har så lyst å kjøpe noe «ordentlig» Jeg tenkte maks bruke 1000 kroner. Er det noen som har noen gode forslag?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei! Jeg synes faktisk at 1000 er veeeeldig masse penger, jeg da!:-) Men tips: mp3spiller, cd-spiller, ps-spill, bøker, kontorstol til pulten, Bergans-klær, oppbevaringssystem til legoen.... Vet det er vanskelig! Min 9-åring fikk jaktdress til bursdagsgave... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Lego Mindstorms Sovepose / tursekk / kniv / fiskeutstyr Kamera (Lillemus hadde vel suksess med det til jenta si) Nintendo DS (evt spill hvis han har) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Min datter fikk mobiltlf til åtte års dagen. Men det er jo en vurderingssak. Tenk på om han mangler noe når det nå går mot vinter... ski, skøyter, snowracer mm Noe til sykkelen,skolen,idretten kanskje? Hodelykt,bok, klippekort til kino (tror jeg finnes?), pc-spill eller andre spill. Eller kanskje et instrument? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Walkie talkie-sett er populært her. Settet taes fram med jevne mellomrom. Selv tenåringen er med å leke med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 En bitteliten ting er en Rampete Robin bok. De er kjempeartige:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kjøp i alle fall en bok - den blir jo ikke på 1000-lappen, men kan være veldig mye verdt. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Om han ikke ønsker seg noe spesielt, kan du ikke gi han opplevelser heller? Ta han med på kino, Mc.Donals, el. Eller kjøp han et telt, og ta en overnatting på heia :0) Kvalitetstid, og opplevelser med foreldrene er noe de fleste barn ønsker seg! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.