Gjest Lat mamma Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Vi får besøk av mannens besteforeldre i morgen, og i går slengte jeg sammen en møllerens sjokoladekake og puttet i fryseren. Jeg har aldri bakt den før, og aner egentlig ikke hvordan den smaker. Er den helt tragisk, eller kan man servere den til kaffen til voksne folk? Hadde det vært barneselskap hadde jeg nok ikke nølt, men.. vi lager forresten glasur selv, det hjelper kanskje på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Den er da helt grei å servere den synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Intet problem - selvsagt kan den serveres! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Selvfølgelig kan du det! Den er mye bedre enn Toro langpannesjokoladekake, den smaker jo ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Klart den kan serveres! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Den kan du fint servere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Klart du kan - den er god, den. Og om du ikke gidder å lage glasur selv heller, kan jeg anbefale Gautes ferdige glasurer, de er kjempegode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Klart du kan! Eg hadde ikkje servert noenting, men det er meg da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har ikke smakt akkurat denne, men svært mange av ferdigkakemiksene er kjempegode. Toro krydderkake er favoritt her i huset. (Jippi sier jeg til det som ikke er noen stor baker....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Klart du kan! Eg hadde ikkje servert noenting, men det er meg da... ''Eg hadde ikkje servert noenting, men det er meg da...'' *he he* Men herlig ærlig er du:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Klart du kan servere den! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.