Gjest GA Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Flere år??! Wow! Så når man får nr to, kommer kanskje melken fortere igang enn med nr en da? Min svigermor hadde ikke melk med sin første. Med nr to hadde hun melk nok, men med èn gang hun innførte første grøtmåltid, så stoppet melken fullstendig! Min egen mor har jeg ikke kontakt med, så jeg mangler nok litt "opplæring" i hvordan dette fungerer:-) Men da kan jeg altså bare trappe rolig ned etterhvert som hun får flere måltider da, også kan vi holde på frokostpuppen så lenge hun vil! Så bra:-) Jada, melka kommer litt fortere med toer'n enn med ener'n. Det tar et par dager før det er "full fres" igjen da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jada, melka kommer litt fortere med toer'n enn med ener'n. Det tar et par dager før det er "full fres" igjen da... Noen fordeler skal minstemann ha også;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.