trollemor;o) Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Her jeg bor har vi hatt en alldeles strålende uke. Ungene går i t-skjorte og shorts hver dag og hadde vi hatt tid ville vi nok tatt en tur å bada i sjøen. Det herligste er at det skal være slikt vær til over helga. I går var det 22 grader og sol fra skyfri himmel! HERRLIG!!!!!!!!!!!!! God helg:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttas Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Sånn er det ikke her, dessverre. Her er det kjølig, vind, regn og høstlig. God helg, og nyt de fine sommerdagene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hørtes deilig ut! Vi er ikke så heldige her..Grått og regnskyer.. God helg :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Vestlandet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Vestlandet? Jepp, nordvestlandet:o) I fjor hadde vi en skikkelig dårlig sommer og en enda verre høst, så dette har vi fortjent! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hørtes deilig ut. Nyt dagen til fulle da. Får håpe det holder over helga også da. God helg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sommer i nord Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Dette er ikke en sutremail over været, altså, men på min kant av det norske fastlandet har vi ikke hatt sommer en gang i år. Vi fikk nylig konstatert at i følge definisjonen på sommer, som visstnok er døgn-middeltemperatur på over 10 grader, såder gikk vi glipp av den sommeren! Men tørt og greit har det vært, og mange fine turdager. Hvilket jeg foretrekker framfor regn. Så det er nok en grunn til at jeg bor her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det har vært fin sommer og like fin høst I år skal ikke jeg klage i allefall. God helg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.