Gjest ulike nick er bra Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ute og hjemme , her og nå eller hva det nå het, fant jeg ikke mindre enn tråder fra dol hvor jeg har vært og slengt med tastaturet. Sender sporenstreks regning til ukebladet ( hva var det nå het igjen - skulle knabbet det med meg?). De pleier da å betale folk for å skrive for dem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Du har ikke lest medlemsbetingelsene du heller? Man kan ikke komme å klage i ettertid når man ikke har giddet å lese hva man faktisk godtar ved registrering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulike nick er bra Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Du har ikke lest medlemsbetingelsene du heller? Man kan ikke komme å klage i ettertid når man ikke har giddet å lese hva man faktisk godtar ved registrering. Jeg registrerte meg for 10 år siden og leste betingelsene da ja, sto ikke noe om at mine innlegg kunne havne i ukeblader. Ikke har jeg fått melding om det heller i ettertid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg mener Vi Menn også har hentet gullkort fra DOL. De forbeholder seg retten til å bruke vår livsvisdom på den måten. Det er prisen for å få utfolde seg her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg mener Vi Menn også har hentet gullkort fra DOL. De forbeholder seg retten til å bruke vår livsvisdom på den måten. Det er prisen for å få utfolde seg her. Vi Menn har ofte diskusjoner og spørsmål hentet fra dol, så og si hver uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Et spørsmål, jeg stilte på DOL i 2001, ble gjengitt i Hjemmet, få uker etter. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg registrerte meg for 10 år siden og leste betingelsene da ja, sto ikke noe om at mine innlegg kunne havne i ukeblader. Ikke har jeg fått melding om det heller i ettertid. Jeg var gravid i 1998 og et av mine spørsmål i den anledning kom i Hjemmet, så joda - det sto nok i medlemsvilkårene alt den gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Et spørsmål, jeg stilte på DOL i 2001, ble gjengitt i Hjemmet, få uker etter. Hilsen Det var vel kanskje ikke det rareste, siden Christian Anker drev både her og i Hjemmet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Dette har da skjedd mange ganger før... Synes det er litt artig jeg! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ikkje noe å bry seg om, så lenge du ikkje har "svin på skogen"! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.