Gå til innhold

I et ukeblad

Gjest ulike nick er bra

Anbefalte innlegg

Gjest ulike nick er bra

ute og hjemme , her og nå eller hva det nå het, fant jeg ikke mindre enn tråder fra dol hvor jeg har vært og slengt med tastaturet.

Sender sporenstreks regning til ukebladet ( hva var det nå het igjen - skulle knabbet det med meg?). De pleier da å betale folk for å skrive for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke lest medlemsbetingelsene du heller? Man kan ikke komme å klage i ettertid når man ikke har giddet å lese hva man faktisk godtar ved registrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulike nick er bra

Du har ikke lest medlemsbetingelsene du heller? Man kan ikke komme å klage i ettertid når man ikke har giddet å lese hva man faktisk godtar ved registrering.

Jeg registrerte meg for 10 år siden og leste betingelsene da ja, sto ikke noe om at mine innlegg kunne havne i ukeblader. Ikke har jeg fått melding om det heller i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Vi Menn også har hentet gullkort fra DOL. De forbeholder seg retten til å bruke vår livsvisdom på den måten. Det er prisen for å få utfolde seg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg mener Vi Menn også har hentet gullkort fra DOL. De forbeholder seg retten til å bruke vår livsvisdom på den måten. Det er prisen for å få utfolde seg her.

Vi Menn har ofte diskusjoner og spørsmål hentet fra dol, så og si hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg registrerte meg for 10 år siden og leste betingelsene da ja, sto ikke noe om at mine innlegg kunne havne i ukeblader. Ikke har jeg fått melding om det heller i ettertid.

Jeg var gravid i 1998 og et av mine spørsmål i den anledning kom i Hjemmet, så joda - det sto nok i medlemsvilkårene alt den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål, jeg stilte på DOL i 2001, ble gjengitt i Hjemmet, få uker etter.

Hilsen

Det var vel kanskje ikke det rareste, siden Christian Anker drev både her og i Hjemmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...