Gå til innhold

Hvor lenge kan barnet ha en slik liten Ikea-seng

Gjest pluttan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg holdt på å si noe så enkelt som at til den blir for liten:-)

Du merker jo egentlig det da, når barnet ikke lenger har nok plass i sengen...

Du må være bra enkel ja! Jeg tenkte jo å høre om andre hadde erfaring - slik at jeg kan planlegge litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være bra enkel ja! Jeg tenkte jo å høre om andre hadde erfaring - slik at jeg kan planlegge litt.

''Du må være bra enkel ja!''

Det er helt utrolig at en skal få slike karakteristikker slengt mot seg ut fra et slikt svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mandolina

Det er jo stor forskjell på hvor høye barn er på ethvert alderstrinn. Så det er stor forskjell på hvor lenge hver enkelt barn kan bruke en slik seng.

Er barnet av den seinvokste typen, kan h*n ligge der en god stund, men hvis barnet vokser seg stor fort, så kan h*n bruke sengen i en kortere tidsperiode.

Så svaret var helt riktig, ikke hiss deg opp.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...