Gjest pluttan Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Størrelse 160x 70 scm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg holdt på å si noe så enkelt som at til den blir for liten:-) Du merker jo egentlig det da, når barnet ikke lenger har nok plass i sengen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Min minste er syv og har slik seng, den kan han ha lenge enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pluttan Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg holdt på å si noe så enkelt som at til den blir for liten:-) Du merker jo egentlig det da, når barnet ikke lenger har nok plass i sengen... Du må være bra enkel ja! Jeg tenkte jo å høre om andre hadde erfaring - slik at jeg kan planlegge litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 10-12 år, eller når barnet er over 130-140 cm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du må være bra enkel ja! Jeg tenkte jo å høre om andre hadde erfaring - slik at jeg kan planlegge litt. ''Du må være bra enkel ja!'' Det er helt utrolig at en skal få slike karakteristikker slengt mot seg ut fra et slikt svar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 ''Du må være bra enkel ja!'' Det er helt utrolig at en skal få slike karakteristikker slengt mot seg ut fra et slikt svar... Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Enig! Takk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du må være bra enkel ja! Jeg tenkte jo å høre om andre hadde erfaring - slik at jeg kan planlegge litt. Det er jo stor forskjell på hvor høye barn er på ethvert alderstrinn. Så det er stor forskjell på hvor lenge hver enkelt barn kan bruke en slik seng. Er barnet av den seinvokste typen, kan h*n ligge der en god stund, men hvis barnet vokser seg stor fort, så kan h*n bruke sengen i en kortere tidsperiode. Så svaret var helt riktig, ikke hiss deg opp. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du må være bra enkel ja! Jeg tenkte jo å høre om andre hadde erfaring - slik at jeg kan planlegge litt. Herlighet, for en ufin respons. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du må være bra enkel ja! Jeg tenkte jo å høre om andre hadde erfaring - slik at jeg kan planlegge litt. Jøss, for et svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.