morsan Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 He he - ikke sant, kommer til å skremme vannet av dem - bra de har bleier da. ;-) LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den elendige bestemoren fra helvete Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Huff og huff. Jeg er bestemor selv og jeg har ikke overskudd til å være noen god bestemor. Etter jobben vil jeg slappe av og helgene vil jeg gjøre ting som gir meg energi. Det gjør ikke mine barnebarn. Ja, jeg innrømmer gjerne, å bli bestemor ble helt annerledes enn jeg trodde. Jeg er glad i barna, bevares, men jeg er ikke tussete og jeg lengter meg ikke syk hvis de er langt borte. Jeg har hatt min tid med småbarn, og mine barns besteforeldre stilte heller ikke opp som avlastere den gangen. Jeg tenkte ikke tanken engang om at de burde gjøre det. Jeg kunne godt se at det er forskjell på å være 30 og 50 eller 60. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Huff og huff. Jeg er bestemor selv og jeg har ikke overskudd til å være noen god bestemor. Etter jobben vil jeg slappe av og helgene vil jeg gjøre ting som gir meg energi. Det gjør ikke mine barnebarn. Ja, jeg innrømmer gjerne, å bli bestemor ble helt annerledes enn jeg trodde. Jeg er glad i barna, bevares, men jeg er ikke tussete og jeg lengter meg ikke syk hvis de er langt borte. Jeg har hatt min tid med småbarn, og mine barns besteforeldre stilte heller ikke opp som avlastere den gangen. Jeg tenkte ikke tanken engang om at de burde gjøre det. Jeg kunne godt se at det er forskjell på å være 30 og 50 eller 60. Jeg kaller altså slett ikke mine svigers for besteforeldre fra helvete, så det er alldeles klinkende klart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.