Gå til innhold

Rombytte - oppdatering

Åsemor

Anbefalte innlegg

Hadde et lite innlegg her for noen dager siden hvor jeg var litt frustrert over romløsnigene her i huset og fordeling av rom og sånn. Fikk et knakende godt forslag om at vi foreldre flytta oss til loftet, og i natt var vår første natt der oppe.

Jeg kan bare ikke fatte hvorfor vi ikke har gjort dette tidligere. Noe så perfekt! 3-åringen har nå fått det største soverommet i huset helt for seg selv, og jeg trodde kanskje hun ville synes at det skulle bli trist at hun ikke skulle sove sammen med oss lenger, men jeg fremla det positivt, og det har KUN blitt tatt imot positivt. Nå har vi fått flytta inn endel av tingene hennes, og hun får lov til å stenge oss andre ute og være helt alene, hvis hun vil. Og det har hun gjort! Kan virke som om det var sårt tiltrengt.

For lillesøster er også situasjonen bedre. Rommet hennes har jo egentlig vært begges, og storesøster har villet leke der inne uten henne, men ikke fått lov å stenge henne ute. Frustrasjon for begge. Når vi nå fikk rydda ut alt storesøsters greier er det bedre plass til babylekene, og mye mindre rot.

For oss foreldre har vi fått et superkoselig rom med skråtak, og kan lese på senga, ha sex med lyset på, og selv om rommet er mindre enn det vi hadde, har vi fått plass til tv fordi klærne våre fortsatt er på storesøsters rom.

Eneste negative er at minstejenta er litt småsyk og vi må inn til henne flere ganger i løpet av natta. Så hun endte opp i vår seng i natt, da... Litt langt å gå i bare trusa midt på natta gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at det løste seg! :-)

Apropos lang tur i trusa: Jeg var "trusesover" før jeg fikk lang vei for å hente barn - da begynte jeg med nattøy....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det løste seg! :-)

Apropos lang tur i trusa: Jeg var "trusesover" før jeg fikk lang vei for å hente barn - da begynte jeg med nattøy....;-)

Hva skal man egentlig med truse på natta? ;)

Jeg kommer nok til å forbli nakensover - når jeg må opp på natten slenger jeg (evt.) på meg morgenkåpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å forbli nakensover - når jeg må opp på natten slenger jeg (evt.) på meg morgenkåpen.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte med truse om nettene da ungene ble liggende og sparke meg rett i f****.

Før det sov jeg naken, men babytær inni der var ikke særlig behagelig.

Nå har de så lange bein at jeg sikkert kunne tatt den av igjen men ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med truse om nettene da ungene ble liggende og sparke meg rett i f****.

Før det sov jeg naken, men babytær inni der var ikke særlig behagelig.

Nå har de så lange bein at jeg sikkert kunne tatt den av igjen men ;-)

Jeg deler ikke seng med barna - uten helt i unntakstilfeller. Og da har ikke akkurat det vært noe problem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...