Gå til innhold

Greit for 9-åringer å se Robinson?

Gjest alt man lurer på..

Anbefalte innlegg

Gjest lilatu_28

jeg synes vel ikke deltakere i realityprogram har vetorett i diskusjoner om hvem som skal få lov å se på....

Hvem sa noe om vetorett?

Deltakeren vet jo helst litt om hva som har skjedd og ikke. Ikke minst vet vedkommende om h*n selv har gjort noe som det ikke er hensiktsmessig at bekjente barn får se. Det er ikke sikkert Onkel Einar alltid oppførte seg med tanke på at niesen hans på 9 år skulle se på selv om han helst burde ha gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt på dette etter at jeg svarte i går (!) og kommet fram til at jeg kanskje ville tatt opp programmet på video, slik at du får sett det først - mens hun kan se opptaket senere dersom du mener det er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Robinson passer for noen, men det er nå meg. Vi kikket litt på det i går, dvs. jeg satt vel mest med nesa i ei bok, men det er ikke et program jeg kommer til å se nei. Det er definitivt ikke noe for barn synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg aner ikkje hva programmet handler om annet enn det eg har lest i media, så eg utaler meg på litt dårlig grunnlag.

Men eg vet Christer Falck er med, og da syns eg ikkje det passer for ett barn på 9 år, sjøl om h*n kjenner en som er med.

Godt poeng *humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest helt greit syns jeg

Dette tror jeg er helt greit å se. Ikke så mye drastisk som skjer der som regel.

Enig. Jeg ser ikke helt problemet. Det finnes mange programmer som er verre. For eksempel en del såkalte barneprogrammer.

Robinson inneholder verken sex eller vold. Og ungene skjønner jo at dette er TV like mye som at de skjønner at deltagerne i Beat for Beat ikke lever hele sitt liv i en musikkonkurranse.

Og ja. Mine unger har fått se på Robinson. Yngste er 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...