Gå til innhold

NHD: fortsatt forgiftet

Gjest Har det egentlig bra

Anbefalte innlegg

Jeg har nå gått over på en ny type AP (Zyprexa) som virker godt på meg og jeg føler meg bra. Ja, jeg føler meg regelrett frisk. Jeg er langt mer harmonisk og plages ikke av innvadering og grenseløshet lenger.

I tillegg til denne nye AP'n så står jeg på en liten rest av den "gamle" AP'n (10 mg Abilify). Det er denne jeg mener forgifter meg.

Jeg tror du tidligere har sagt at det å føle seg forgiftet er et slags sykdomstegn. Stemmer det? Jeg får ikke dette til å stemme med at jeg nå føler meg så frisk og at de symptomene jeg har hatt er borte som dugg for sol. Vil det jeg føler meg forgiftet av Abilify bety at Zyprexa'n ikke virker helt som den skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med "forgiftning"?

Jeg kjenner at det er en fremmed og kjemisk smak og en kvalme som sitter både i magen og i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at det er en fremmed og kjemisk smak og en kvalme som sitter både i magen og i hodet.

Hvorfor tenker du at dette er en forgiftning og ikke bare ubehagelige bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tenker du at dette er en forgiftning og ikke bare ubehagelige bivirkninger?

Opplevelsen av medkamentet kjennes som en forgiftning og jeg tenker på det som en forgiftning. Denne kjemiske smaken og følelsen har ikke blitt borte siden jeg begynte på medikamentet. Jeg har ikke lest noe om kjemisk smak under bivirkninger i pakningsvedlegget/Felleskatalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevelsen av medkamentet kjennes som en forgiftning og jeg tenker på det som en forgiftning. Denne kjemiske smaken og følelsen har ikke blitt borte siden jeg begynte på medikamentet. Jeg har ikke lest noe om kjemisk smak under bivirkninger i pakningsvedlegget/Felleskatalogen.

Hvordan kjennes en forgiftning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...