Gjest Har det egentlig bra Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har nå gått over på en ny type AP (Zyprexa) som virker godt på meg og jeg føler meg bra. Ja, jeg føler meg regelrett frisk. Jeg er langt mer harmonisk og plages ikke av innvadering og grenseløshet lenger. I tillegg til denne nye AP'n så står jeg på en liten rest av den "gamle" AP'n (10 mg Abilify). Det er denne jeg mener forgifter meg. Jeg tror du tidligere har sagt at det å føle seg forgiftet er et slags sykdomstegn. Stemmer det? Jeg får ikke dette til å stemme med at jeg nå føler meg så frisk og at de symptomene jeg har hatt er borte som dugg for sol. Vil det jeg føler meg forgiftet av Abilify bety at Zyprexa'n ikke virker helt som den skal? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva mener du med "forgiftning"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har det egentlig bra Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva mener du med "forgiftning"? Jeg kjenner at det er en fremmed og kjemisk smak og en kvalme som sitter både i magen og i hodet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg kjenner at det er en fremmed og kjemisk smak og en kvalme som sitter både i magen og i hodet. Hvorfor tenker du at dette er en forgiftning og ikke bare ubehagelige bivirkninger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg kjenner at det er en fremmed og kjemisk smak og en kvalme som sitter både i magen og i hodet. Spørs om nhd svarer i dette forumet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvorfor tenker du at dette er en forgiftning og ikke bare ubehagelige bivirkninger? Opplevelsen av medkamentet kjennes som en forgiftning og jeg tenker på det som en forgiftning. Denne kjemiske smaken og følelsen har ikke blitt borte siden jeg begynte på medikamentet. Jeg har ikke lest noe om kjemisk smak under bivirkninger i pakningsvedlegget/Felleskatalogen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Opplevelsen av medkamentet kjennes som en forgiftning og jeg tenker på det som en forgiftning. Denne kjemiske smaken og følelsen har ikke blitt borte siden jeg begynte på medikamentet. Jeg har ikke lest noe om kjemisk smak under bivirkninger i pakningsvedlegget/Felleskatalogen. Hvordan kjennes en forgiftning? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.