Gå til innhold

Str til stor 11-åring?

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Jeg forstår, og vi er nok enige:-) Han bruker nok som sagt ca like mye på begge (kommer litt ann på hva han finner). Men... Jeg kommer jo til å kjøpe mer til mi enn til hans. Synes du at de skal være fra bare meg da? At jeg skal ta "æren" for dem selv, slik at ikke storesøster tror at pappa har lagt ut mer for lillesøsters gaver? Men hva med lillesøster? Nå er hun jo baby, men seinere vil hun jo forstå at hun får flere gaver fra mamma enn fra pappa... Hvordan ville du løst det? Er det et veldig viktig tema egentlig? Storesøster er jo så stor også, at jeg kan jo egentlig bare ta en prat med henne om det, så forstår hun nok det:-)

Trur dere har en grei ordning jeg, vil alltids være forskjellige måte å gjøre ting på. Men siden du nå nevnte det, så er det jo også en mulighet at om storesøster feirer jul med dere, så kan evt noen gaver til lillesøster være fra deg, men trur egentlig ikke det er så mye å tenke på. No begynte faktisk jeg også å tenke på julepakker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trur dere har en grei ordning jeg, vil alltids være forskjellige måte å gjøre ting på. Men siden du nå nevnte det, så er det jo også en mulighet at om storesøster feirer jul med dere, så kan evt noen gaver til lillesøster være fra deg, men trur egentlig ikke det er så mye å tenke på. No begynte faktisk jeg også å tenke på julepakker:)

Åhh, fikk jeg smittet deg?! Så bra:-) Det er deilig å få gjort unna noe tidlig!

Nei, da går vi for den løsningen vi har da! Nevner 11-åringen det, så kan vi jo ta en prat om det, men jeg tror nok ikke hun engang registrerer det når julaften kommer og hun vasser i gaver:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min på elve er massivt bygd slik som dette, og han bruker fra 164 - 170 (noen ganger small;alt ettersom).

Gir for en viss sum til barna til jul, prøver å gi dem det de ønsker seg.. men gjør ikke noen forskjell på verdien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min på elve er massivt bygd slik som dette, og han bruker fra 164 - 170 (noen ganger small;alt ettersom).

Gir for en viss sum til barna til jul, prøver å gi dem det de ønsker seg.. men gjør ikke noen forskjell på verdien..

Og du klarer alltid å holde deg til den summen? Høres vel ut som om jeg er laget av penger, hvilket jeg absolutt ikke er! Men jeg synes det er vanskelig å gi helt likt, og jeg syens det er vanskelig å alltid gi for akkurat riktig sum!

Takk for svar ang størrelse! Nå har jeg kjøpt allerede, og satser på det beste:-) Valgte 164 jeg, hun er jo også jente da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...