Mamma07 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Det går nok helt greit. Og et lite tips, start med vanlig yoghurt med biter i, så venner ungen seg til det Ja, det skal jeg..Hun er veldig flink å spiser biter. Så kommer nok til å gå bra... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttas Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Du vet at frukt-yoghurt inneholder veldig mye sukker? Jeg ville ikke gitt det til en baby. Da mine var små fikk de naturell yoghurt tilsatt frukt eller bær, uten sukker. Det smattet de i seg med velbehag. Bland med baby-fruktmos da vel. den er vel uten sukker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 ''Og et lite tips, start med vanlig yoghurt med biter i, så venner ungen seg til det :)'' Det gjorde vi, men da ungen kom i barnehagen serverte de bare Litago og da nektet ungen å spise vanlig yoghurt hjemme gitt. Har aldri skjønt grunnen til at "alle" barn skal ha Litago uten biter. De klarer jo fint å spise brødskiver, barnematglass med biter osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.