Gå til innhold

Stikk-kontakter

Linnea78

Anbefalte innlegg

Vi har noen gamle og noen nye her i huset. De gamle har vi kjøpt barnesikring til, de nye har innebygd. Men nå er junior på 7mnd i ferd med å bli en liten elektriker som elsker alt av ledninger og stikkontakter. Merker at jeg er trygg på de gamle kontaktene(som vi har satt i barnesikring), men ikke de nye. Er de nye helt trygge, eller er jeg nervøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De nye skal være laget slik at man må dytte noe inn i begge hullene samtidig for at "lokkene" skal gli tilside. Så det burde være trygt. Men er du usikker så må du gjerne putte sikring i de nye også. De blir ikke ødelagte av den grunn. Så hvis det er det som skal til for at du skal føle deg trygg, så vil jeg anbefale deg å ordne det. Men jeg har ikke hørt om at de innebygde ikke fungerer, så det går nok sikkert bra uten og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nye og gamle her også. Men hun har heldigvis aldri brydd seg med dem. Men kjøp på alle du, det viktigste er å være trygg :)

Eldstefrøken her var heller ikke elektrikerspire. Men lillebror er av ett annet kaliber. :-) Spørs om jeg kjøper sikkringer til de nye også, så jeg kan være helt trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...