Linnea78 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vi har noen gamle og noen nye her i huset. De gamle har vi kjøpt barnesikring til, de nye har innebygd. Men nå er junior på 7mnd i ferd med å bli en liten elektriker som elsker alt av ledninger og stikkontakter. Merker at jeg er trygg på de gamle kontaktene(som vi har satt i barnesikring), men ikke de nye. Er de nye helt trygge, eller er jeg nervøs? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 De nye skal være laget slik at man må dytte noe inn i begge hullene samtidig for at "lokkene" skal gli tilside. Så det burde være trygt. Men er du usikker så må du gjerne putte sikring i de nye også. De blir ikke ødelagte av den grunn. Så hvis det er det som skal til for at du skal føle deg trygg, så vil jeg anbefale deg å ordne det. Men jeg har ikke hørt om at de innebygde ikke fungerer, så det går nok sikkert bra uten og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vi har nye og gamle her også. Men hun har heldigvis aldri brydd seg med dem. Men kjøp på alle du, det viktigste er å være trygg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Vi har nye og gamle her også. Men hun har heldigvis aldri brydd seg med dem. Men kjøp på alle du, det viktigste er å være trygg Eldstefrøken her var heller ikke elektrikerspire. Men lillebror er av ett annet kaliber. :-) Spørs om jeg kjøper sikkringer til de nye også, så jeg kan være helt trygg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.