Gå til innhold

kyllingsalat - hva har dere i den??

uvitende......!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kylling, ris, mais, agurk, tomat, paprika, løk, isbergsalat. Risen trekkes i kyllingkraft med karri. Av og til har jeg egg og/eller hermetiske erter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salat, mais,agurk, purreløk, tomat, egg og kylling. Det er bare å ha i det du liker, eller du kan ha flere skåler slik at folk kan ta det de vil (om det er til besøk), også godt brød eller rundstykker til. Nam :) Også en dressing, jeg liker godt den party dressingen, men det kan være smart å ha en annen variant også (til besøk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg varierer veldig. Synes det er godt med et par-tre, men ikke for mange, ulike ingredienser, og varierer med bl.a. følgende:

Ruccola, isbergsalat, frisk basilikum, avocado, cherrytomater/vanlige (gode) tomater, pinjekjerner, sukkererter, soltørkede tomater, pesto genovese/diverse andre dressinger, pastarør, aspargestopper, ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...