uvitende......! Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg lurer litt på hva dere har i deres kyllingsalat? trenger litt tips, kanskje putte noe nytt oppi... :-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 kalde pasta-skruer, cashewnøtter i tillegg til vanlige ingredienser som salat, tomat, agurk etc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 kalde pasta-skruer, cashewnøtter i tillegg til vanlige ingredienser som salat, tomat, agurk etc Og kylling... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurken Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Løk, pureløk, hvitost, valnøtter, paprika,agurk,kylling. Dressing: Blanding av majones og rømme med litt hakkede sylteagurk oppi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Eg vet ikkje hva du har hatt oppi tidligere, men litt kylling oppi er godt ihvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Eg vet ikkje hva du har hatt oppi tidligere, men litt kylling oppi er godt ihvertfall. Fniiiiiz..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kylling, ris, mais, agurk, tomat, paprika, løk, isbergsalat. Risen trekkes i kyllingkraft med karri. Av og til har jeg egg og/eller hermetiske erter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Salat, mais,agurk, purreløk, tomat, egg og kylling. Det er bare å ha i det du liker, eller du kan ha flere skåler slik at folk kan ta det de vil (om det er til besøk), også godt brød eller rundstykker til. Nam Også en dressing, jeg liker godt den party dressingen, men det kan være smart å ha en annen variant også (til besøk). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kyllingelsker Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg pleier å ha i sprøstekt bacon i småbiter. Det setter kjempegod smak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ristede pinjekjerner. (og selvsagt isbergsalat, tomater og diverse andre grønnsaker) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg varierer veldig. Synes det er godt med et par-tre, men ikke for mange, ulike ingredienser, og varierer med bl.a. følgende: Ruccola, isbergsalat, frisk basilikum, avocado, cherrytomater/vanlige (gode) tomater, pinjekjerner, sukkererter, soltørkede tomater, pesto genovese/diverse andre dressinger, pastarør, aspargestopper, ........ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nå og da Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hender jeg koker makaroni å har oppi, innimellom tar jeg også rømme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Isbergsalat, agurk, kylling, pasta og rødløk. Ikke så oppfinnsom her nei ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.