janeymor Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 2.klassingen min skal ha høstdag/utedag med skolen i morgen. Han er allerede snørrete og småsyk, så vil han skal kle seg godt. Det er meldt 10 grader i morgen...i dag har det vært KALDT synes jeg, vi bor i oslo. De skal nok være ute fra halv åtte (går hjemmefra da) til halv to. Tenkte å foreslå ullundertøy, tynn bukse og genser og uforet parkdress og sherrox. (pluss pannebånd og vanter i sekken). Hva tenker dere? Det er jo en grei sak å kle av seg hvis det blir for varmt.... Håper på noen tilbakemeldinger! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Min 4.klassing skal også ha skogdag i morra. Har lagt fram ei fôra turbukse, tynne Ullvangsokker, vanlig t-skjorte og tynn genser, gummistøvler og softshelljakke. De går fra skolen i 9-tida og er tilbake ca 13. Sender med vanter i sekken. Han er en varm liten fyr, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruspulver Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Dette er vel det jeg ville kledd på jentungen om det var ti minus ... med unntak av cherroxene da ... Ville ikke kledt på noe mer enn de andre dagene. strømpebukse og bukse, vanlig genser og ytterjakke. sko etter føre, mens synes det er for varmt for cheroxer, vanlige støvler eller joggesko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 ''Tenkte å foreslå ullundertøy, tynn bukse og genser og uforet parkdress og sherrox. (pluss pannebånd og vanter i sekken).'' *Svett* Jeg hadde tatt på enten en foret turbukse som flyfly foreslår eller en tynn joggebukse under dressen + t-skjorte og genser. Ville heller hatt bukse og jakke enn hel dress, da er det lettere å lufte overkroppen ved å legge jakken under lokket på sekken om det blir varmt. Cherroxene hadde fått stå hjemme, støvler med tynne ullstrømper (Ullvang eller Trysil-typen) inni er vel nok ennå. Hvis du begynner med ullundertøy og cherrox når det er +10, hva skal han ha på seg i november da? ;o) Hvis han er syk i morra skal han vel ikke på tur uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 ''Tenkte å foreslå ullundertøy, tynn bukse og genser og uforet parkdress og sherrox. (pluss pannebånd og vanter i sekken).'' *Svett* Jeg hadde tatt på enten en foret turbukse som flyfly foreslår eller en tynn joggebukse under dressen + t-skjorte og genser. Ville heller hatt bukse og jakke enn hel dress, da er det lettere å lufte overkroppen ved å legge jakken under lokket på sekken om det blir varmt. Cherroxene hadde fått stå hjemme, støvler med tynne ullstrømper (Ullvang eller Trysil-typen) inni er vel nok ennå. Hvis du begynner med ullundertøy og cherrox når det er +10, hva skal han ha på seg i november da? ;o) Hvis han er syk i morra skal han vel ikke på tur uansett. Han er ikke syk nå altså! Bare snørrete... Ville bare unngå at han blir det Dropper cherroxene. Han gleder seg til å ha på ullundertøyet. Han synes det er så deilig Og parkdressen er jo veldig tynn... Får se... det er nok ganske kaldt når de drar hjemmefra i morgen vil jeg tro.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Dette er vel det jeg ville kledd på jentungen om det var ti minus ... med unntak av cherroxene da ... Ville ikke kledt på noe mer enn de andre dagene. strømpebukse og bukse, vanlig genser og ytterjakke. sko etter føre, mens synes det er for varmt for cheroxer, vanlige støvler eller joggesko. dropper cherroxene... helt enig...for varmt Parkdressen er ikke varmere enn en regnbukse, og det kan være vått i skogen. Disse gutta leker faktisk mye på bakken selv om de er blitt aldri så store 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.