Gå til innhold

Hvilken ville dere kjøpt?

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Vedr det med gyngehest og alder:

Jeg er litt usikker hva jeg vil svare her, for vi hadde ikke en slik stor gyngehest. Derimot fikk poden til jul da han var 1,5 år en liten gyngehest med flatt sete og "ryggstø", og den klarte han fint å sitte på uten å falle av. (Den i linken nedenfor har også flatt sete og ryggstø - forøvrig var de ikke like.)

Ulempen med en slik en er at den ikke varer så lenge før den blir for liten, men det lille ryggstøet var viktig for å kunne sitte godt uten å falle av bakut.

http://www.bergenfengsel.no/utsalg/VARER/th_gyngehest.jpg

Aha, det er jo en ting å se etter ja! Det er jo ikke aktuellt på lenge her i huset uansett, men jeg vil gjerne at hun skal ha en etterhvert! Så hvis jeg finner en slik med ryggstøtte, så kan hun jo få til neste jul eller toårsdagen i mars etter det:-) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

45

• j83!

22

• morsan

7

• BMS!

5

Mest aktive i denne tråden

Absolutt bilen!

Viktigste grunn: Denne kommer barnet til å ha glede av i flere år. Unger på et par år elsker å "rælle" rundt på den. Antar ponnyen ikke er så aktuell etter at barnet har lært å gå ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen har vi til eldste jenten våres og hun synes fortsatt den er kjempe gøy å leke med i en alder av 3 år og 5 mnd =)

Den nr 3 her:

http://www11.br-leker.no/Store?SuccTPL=BRG2_st06aTPL&area=BRFT&SortId=70&TextOption=10&Searchtext=g%E5bil&SiteSearchbutton=S%F8k

har vi til andre jenten vår og den er vi KJEMPE fornøyd med, de kan bruke den fra de er 8- 10 mnd ( man kan ta av den ringen rundt og brettet under etterhvert som de vokser).. så om du ska bruke litt penger ville jeg absolutt kjøpt noe slikt =)

Så bra du har den, for da kan jeg spørre om den ting til: De pedalene... Er ikke de i veien når ungen skal sparke ifra? Og hvorfor står det 12 - 24 mnd på den, mens det står 12 - 36 mnd på de andre, er den mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt bilen!

Viktigste grunn: Denne kommer barnet til å ha glede av i flere år. Unger på et par år elsker å "rælle" rundt på den. Antar ponnyen ikke er så aktuell etter at barnet har lært å gå ordentlig.

Ja jeg veit det se, at ungene bruker disse bilene lenge lenge! Derfor vil jeg at hun skal ha en, og jeg er vel enig i at bilen egentlig er det smarteste valget...! Det blir nok ikke akkurat denne bilen da, jeg har fått linker til mange andre fine! Men da blir det bil:-)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det var Briovogna som hadde tatt tennene? Aha! Så de bilene er ikke nødvendigvis like ustødige?

Joda, bilene er ganske ustødige, men barnet skader seg ikke om det faller over den.

Dessuten er det ikke meningen at barnet virkelig skal støtte seg på bilen - barnet skal bare ha et sted å holde hendene; det hjelper dem å balansere når de skal prøve å gå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du har den, for da kan jeg spørre om den ting til: De pedalene... Er ikke de i veien når ungen skal sparke ifra? Og hvorfor står det 12 - 24 mnd på den, mens det står 12 - 36 mnd på de andre, er den mindre?

Nei, den er akkurat like stor som den andre vi har ( den som du har sett på ).. så hvorfor det står forskjellig alder på vet jeg ikke, kan ikke skjønne det.. her er begge bilene like morsomme for hun på 1 og hun på 3 år =) og de pedalene går an å ta opp på siden av bilen slik at man kan sparke fra.. om du skjønner ? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hesten var søt jeg :0)

Vi har bil, og de synes det er veldig stas.

Også har vi denne gyngesaken, men vår er behandlet. Denne så litt tam ut...

http://www.treleker.net/images/uploads/Gynge-mototsykkel_stor.jpg

Næ så stilig:-) Har liksom lyst på ordinær gyngehest jeg da, men det er jo uansett lenge til...!

Jeg syntes også ponnyen var fin, men må nok si meg enig med de fleste andre her i at jenta mi antagelig ville like bilen best! Det blir ikke akkurat denne bilen da, men en sånn type bil...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, bilene er ganske ustødige, men barnet skader seg ikke om det faller over den.

Dessuten er det ikke meningen at barnet virkelig skal støtte seg på bilen - barnet skal bare ha et sted å holde hendene; det hjelper dem å balansere når de skal prøve å gå :-)

Ja de kjenner vel fort det de også, hvor mye de kan lene seg på den før den gir etter! Og så velter de et par ganger før de virkelig skjønner det;-) Men så lenge den ikke er for hard, så tåler de vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ så stilig:-) Har liksom lyst på ordinær gyngehest jeg da, men det er jo uansett lenge til...!

Jeg syntes også ponnyen var fin, men må nok si meg enig med de fleste andre her i at jenta mi antagelig ville like bilen best! Det blir ikke akkurat denne bilen da, men en sånn type bil...!

Sånn bil er vel et av de beste lekekjøpene våre, tror jeg, for den var veldig populær _lenge_. Husker ikke lenger når "stas-kurven" var på hell, men det var sikkert mye brukt frem til 4-årsalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppen på snart 5år har kjørt rundt på sin bil ute i sommer.

Så de blir nok brukt mer enn hesten kanskje :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den er akkurat like stor som den andre vi har ( den som du har sett på ).. så hvorfor det står forskjellig alder på vet jeg ikke, kan ikke skjønne det.. her er begge bilene like morsomme for hun på 1 og hun på 3 år =) og de pedalene går an å ta opp på siden av bilen slik at man kan sparke fra.. om du skjønner ? =)

I see:-) Det var min eneste bekymring nemlig! He he...

Den plata vil jo bare bli brukt så lenge bilen er en inneleke, men dersom jeg kjøper den til jul, så vil den jo være inneleke helt til langt utpå våren!

Så den er ikke mindre heller nei... Og tåler at din 3-åring herjer med den?

Hmm... Dyrere enn jeg hadde tenkt, men jeg kan jo snakke litt med samboeren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, se her se:-) Her var det jo mange fine! Har lett gjennom ørten nettbutikker uten å finne stort annet enn de jeg la ut link på, også kommer du opp med dette! Jøssamei!

Jeg vil gjerne ha noe hun kan kjøre på når hun blir eldre også, så en sånn som du har er nok ikke aktuellt...

Men ellers - kjøper gjerne noe som bråker! Nå har jeg irritert meg i 6 mnd over andres barn som kjører att og fram - att og fram utenfor her mens frøet skal sove... NÅ ER DET MIN TUR;-) He he... Neida, men det spiller ingen rolle med lyd så lenge den skal brukes ute da! Skjønt den første tiden blir den vel brukt inne... Greit det også egentlig, for vi er i krig med hun som bor under oss;-)

Den som jeg har kjøpt til småen er vbeldig grei. den har tre sanger og lys som blinker og så kan de valse i vei :)

Det blå håndtaket kan stilles på så det blir lengre når de er større, hvis den fortsatt er i bruk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den plata vil jo bare bli brukt så lenge bilen er en inneleke, men dersom jeg kjøper den til jul, så vil den jo være inneleke helt til langt utpå våren!

Jepp den tåler det =) Masse gøye lyder og knapper å trykke på.. 1 åringen sitter ofte bare ved sidenav den og trykker på alle knappene =)

Du kan jo øsnke henne den til jul av noen !? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pedalene e forresten veldig greie å ha når de vil bli kjørt rundt på bilen ved hjelp av den stangen.. VELDIG gøyt for begge.. 1 åringen sitter oppå og 3 åringen kjører henne rundt i full fart i stuen, mens jeg kan sitte på DOL ol.. hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bil er vel et av de beste lekekjøpene våre, tror jeg, for den var veldig populær _lenge_. Husker ikke lenger når "stas-kurven" var på hell, men det var sikkert mye brukt frem til 4-årsalderen.

Det er sånn jeg har forstått det, og det hadde vært så fint å kjøpe det til henne til jul! Hun er 9,5 mnd ved juletider, så det er jo nesten perfekt:-) Går jo også ann å legge noen kroner i den når den kommer til å vare så lenge! Bråker de forferdelig inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppen på snart 5år har kjørt rundt på sin bil ute i sommer.

Så de blir nok brukt mer enn hesten kanskje :0)

Skulle gjerne ha kjøpt begge da men... Og ponnyen med jul også! Men så har jeg verken penger eller plass æ gett;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn jeg har forstått det, og det hadde vært så fint å kjøpe det til henne til jul! Hun er 9,5 mnd ved juletider, så det er jo nesten perfekt:-) Går jo også ann å legge noen kroner i den når den kommer til å vare så lenge! Bråker de forferdelig inne?

Nei, jeg kan ikke huske at det bråkte så veldig. Men litt sånn "rulle-lyder" blir det jo, samt tuting;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som jeg har kjøpt til småen er vbeldig grei. den har tre sanger og lys som blinker og så kan de valse i vei :)

Det blå håndtaket kan stilles på så det blir lengre når de er større, hvis den fortsatt er i bruk da...

Men så vil jeg jo at hun skal kunne kjøre på den også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp den tåler det =) Masse gøye lyder og knapper å trykke på.. 1 åringen sitter ofte bare ved sidenav den og trykker på alle knappene =)

Du kan jo øsnke henne den til jul av noen !? ;)

Det har jeg også tenkt på... Men hva hvis hun ikke får den? Da har jo jeg brukt opp alle julegavepengene og greier! Hmm, men hun har jo bursdag i mars da... Dessuten er jeg vel egentlig ganske sikker på at hun får penger av min far, og det er jo en gylden mulighet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...