Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 De pedalene e forresten veldig greie å ha når de vil bli kjørt rundt på bilen ved hjelp av den stangen.. VELDIG gøyt for begge.. 1 åringen sitter oppå og 3 åringen kjører henne rundt i full fart i stuen, mens jeg kan sitte på DOL ol.. hehe =) Ohh, er det sånn det skal gå for seg når de blir eldre??! Rase rundt i stua og rive ned blomsterpotter... Urgh, får vel redde dem nå mens de reddes kan! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Nei, jeg kan ikke huske at det bråkte så veldig. Men litt sånn "rulle-lyder" blir det jo, samt tuting;-) Er ikke kjempefan av hun under oss likevel jeg, så litt kan hun tåle synes jeg;-) Tuting er jo bare moro, og går ikke rett ned til hun under heller! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det har jeg også tenkt på... Men hva hvis hun ikke får den? Da har jo jeg brukt opp alle julegavepengene og greier! Hmm, men hun har jo bursdag i mars da... Dessuten er jeg vel egentlig ganske sikker på at hun får penger av min far, og det er jo en gylden mulighet:-) Jeg (eller dvs hun..hehe) fikk den til jul i fjor, da var hun 9mnd og hun har elsket den siden , og jeg sa til mine foreldre at den ønsket hun seg virkelig .. slik at jeg var sikker på å få den.. heh e;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ohh, er det sånn det skal gå for seg når de blir eldre??! Rase rundt i stua og rive ned blomsterpotter... Urgh, får vel redde dem nå mens de reddes kan! Hehe, de raser veldig rolig her i huset heldigvis.. får ikke rase så mye, da må de ut.. men de gjør nok litt mere ut av se når de blir eldre ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Hehe, de raser veldig rolig her i huset heldigvis.. får ikke rase så mye, da må de ut.. men de gjør nok litt mere ut av se når de blir eldre ja Ja foreløpig er det ikke så mye rasing...! Det er mer snurring rundt i ring og hyyyyyyyle for at hun ikke får tak i lekene som hun har kastet i alle retninger;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ja foreløpig er det ikke så mye rasing...! Det er mer snurring rundt i ring og hyyyyyyyle for at hun ikke får tak i lekene som hun har kastet i alle retninger;-) hehe,, ja du får nyte de rolige tidene så lenge de varer, min minste begynte å gå når hun var 9 mnd og da var det IKKE rolige tider .. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Jeg (eller dvs hun..hehe) fikk den til jul i fjor, da var hun 9mnd og hun har elsket den siden , og jeg sa til mine foreldre at den ønsket hun seg virkelig .. slik at jeg var sikker på å få den.. heh e;) Har du marsbaby du også? Det er deilig det:-) Jeg veit ikke om jeg har noen som lar seg styre sånn se... Hmmmmm... Nei, bare faren min! Men han tør jo aldri å kjøpe noe likevel når det kommer til stykket, så vi får alltid penger:-) Selv om jeg peker på varen, og forteller ham at han bare kan klikke på bildet og handle over nett - da kan det ikke bli feil! Men men... Da kan vi jo kjøpe den selv - for pengene fra ham:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 hehe,, ja du får nyte de rolige tidene så lenge de varer, min minste begynte å gå når hun var 9 mnd og da var det IKKE rolige tider .. Oi, gå ved 9 mnd?! Jøss! Nei der er nok ikke jenta mi gett! Har egentlig ikke begynt å tenke noe videre på krabbing enda heller tror jeg... Løfter rumpa i været og står på knærne innimellom, men da dytter hun nesa ned i parketten og ligger og grynter;-) Så jeg får nok lenger roligtid enn deg, men det skal nok bli stritt nok likevel tenker jeg...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har du marsbaby du også? Det er deilig det:-) Jeg veit ikke om jeg har noen som lar seg styre sånn se... Hmmmmm... Nei, bare faren min! Men han tør jo aldri å kjøpe noe likevel når det kommer til stykket, så vi får alltid penger:-) Selv om jeg peker på varen, og forteller ham at han bare kan klikke på bildet og handle over nett - da kan det ikke bli feil! Men men... Da kan vi jo kjøpe den selv - for pengene fra ham:-) Ja, du får be om å få pengene før jul så kan du kjøpe gaven for han .. hehe Ja jeg har mars baby.. slutten av mars 07.. =) andre er slutten av april.. to fine måneder å få barn i =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Oi, gå ved 9 mnd?! Jøss! Nei der er nok ikke jenta mi gett! Har egentlig ikke begynt å tenke noe videre på krabbing enda heller tror jeg... Løfter rumpa i været og står på knærne innimellom, men da dytter hun nesa ned i parketten og ligger og grynter;-) Så jeg får nok lenger roligtid enn deg, men det skal nok bli stritt nok likevel tenker jeg...! Du får bare nyte det,.. min slepte seg bortover gulvet 5 måneder gammel og gikk 9 mnd gammel...tidlig ute med alt.. altfor tidlig spør du meg..hehe..vil ha baby litt lengre jeg, men hun hadde tydligvis ikke tid til å være baby 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Ja, du får be om å få pengene før jul så kan du kjøpe gaven for han .. hehe Ja jeg har mars baby.. slutten av mars 07.. =) andre er slutten av april.. to fine måneder å få barn i =) Stemmer det - det var du som ville prøve en helt annen årstid neste gang! Fikk i begynnelsen av mars jeg, og synes det har vært helt flott! Tanken på å ha en nyfødt midt på kaldeste vinteren skremmer meg litt... Stakkars lille kroppen ute i kaldten æ gett! Og ser jeg for meg å gå høygravid på sommeren heller! Svett svett...! Men for all del - bare jeg får en nummer to, så skal tar jeg hjertlig imot ham/henne når som helst på året:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Stemmer det - det var du som ville prøve en helt annen årstid neste gang! Fikk i begynnelsen av mars jeg, og synes det har vært helt flott! Tanken på å ha en nyfødt midt på kaldeste vinteren skremmer meg litt... Stakkars lille kroppen ute i kaldten æ gett! Og ser jeg for meg å gå høygravid på sommeren heller! Svett svett...! Men for all del - bare jeg får en nummer to, så skal tar jeg hjertlig imot ham/henne når som helst på året:-) Ja, sant det.. så lenge man får friske barn og slik så er det jo samme når på året.. men no har eg liksom gått gravid om vinteren begge gangene og det er ikke bare bare det heller.. vankelig å finne klær, feks jakker .. vil ikke være høygravid på sommeren men litt gravid.. hehe.. nei vi får no se.. den kommer når den kommer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Du får bare nyte det,.. min slepte seg bortover gulvet 5 måneder gammel og gikk 9 mnd gammel...tidlig ute med alt.. altfor tidlig spør du meg..hehe..vil ha baby litt lengre jeg, men hun hadde tydligvis ikke tid til å være baby Ja egentlig er jeg veldig glad for det! Ei venninne har ei jente som er nesten tre uker eldre, og hun er i full rulle allerede! Venninna mi får jo aldri hvile - hun må fly rundt etter babyen hele dagen! Jeg kan legge mi på lekematta med noen leker jeg, så holder hun seg i nærheten der mens jeg lager mat eller noe! Pluss at jeg synes det er innmari kost at hun er "lita" da:-) Liker å bære henne rundt og ligge og leke med henne på matta jeg...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Ja, sant det.. så lenge man får friske barn og slik så er det jo samme når på året.. men no har eg liksom gått gravid om vinteren begge gangene og det er ikke bare bare det heller.. vankelig å finne klær, feks jakker .. vil ikke være høygravid på sommeren men litt gravid.. hehe.. nei vi får no se.. den kommer når den kommer Jeg gikk jo høygravid i vinter, og kviet meg for hålke og tull, men det blei en meget fin høygravidvinter faktisk:-) Bart og fint for det meste, og ikke iskaldt! Trengte ikke jakke jeg, bare genser og gravidehettejakke... Men som du sier... Bare de er friske:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ja egentlig er jeg veldig glad for det! Ei venninne har ei jente som er nesten tre uker eldre, og hun er i full rulle allerede! Venninna mi får jo aldri hvile - hun må fly rundt etter babyen hele dagen! Jeg kan legge mi på lekematta med noen leker jeg, så holder hun seg i nærheten der mens jeg lager mat eller noe! Pluss at jeg synes det er innmari kost at hun er "lita" da:-) Liker å bære henne rundt og ligge og leke med henne på matta jeg...! Misunner deg litt der.. er utrolig deilig å kunne legge de fra seg og finne de igjen på samme sted =) Og å kunne kose m de når man vil for de ligger no stortsett i ro =) Her er det ikke ro i ræven i to sekunder en gang på hun på litt over 1 år.. hun er en liten klatremus, høyt og lavt hele dagen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg gikk jo høygravid i vinter, og kviet meg for hålke og tull, men det blei en meget fin høygravidvinter faktisk:-) Bart og fint for det meste, og ikke iskaldt! Trengte ikke jakke jeg, bare genser og gravidehettejakke... Men som du sier... Bare de er friske:-) Jeg ble heldigvis ikke så stor noen av gangene så det gikk jo egnetlig greit.. men jakken måtte jeg ha åpen og det ble av og til litt kaldt gitt, men jeg overlevde no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Misunner deg litt der.. er utrolig deilig å kunne legge de fra seg og finne de igjen på samme sted =) Og å kunne kose m de når man vil for de ligger no stortsett i ro =) Her er det ikke ro i ræven i to sekunder en gang på hun på litt over 1 år.. hun er en liten klatremus, høyt og lavt hele dagen.. He he:-) Er nå ikke tid til så mye kos her heller da! Sniker til meg litt innimellom, men da sitter grynt og hyl løst:-) Har ikke tid til sånt - får jo ikke lekt! Men jeg slipper å lete etter henne stort sett ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 ''Men hvis barnet absolutt skal ha en gå-"ting", ville jeg gått for en Briovogn i tre. Den er mye stødigere, og kan brukes til mer enn bare å trene på gåing.'' Dern Briovognen er oppskrytt ;-D Nabojenta fikk to tenner slått INN, pga den vognen, og tannlegen fortalte at den vognen hadde tatt mange tenner ja.. Vel, min eldste fikk en slik bil som du har link til, og han satte seg fast ved siden av ovnen, som var varm... Hvordan tror du det gikk!? Har aldri hatt Briovogna, heller, og er egentlig imot slike innretninger i det hele tatt! Det er noe man absolutt ikke _må_ ha, iallefall! Mine to minste har aldri hatt slike fartøy, og hverken de eller jeg har savna det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 He he:-) Er nå ikke tid til så mye kos her heller da! Sniker til meg litt innimellom, men da sitter grynt og hyl løst:-) Har ikke tid til sånt - får jo ikke lekt! Men jeg slipper å lete etter henne stort sett ja... Hehe,, ja greit å slippe å lete etter henne da.. jeg viste heldigvis stortsett hvor jeg skulle leite og det var unger bordet eller på den hyllen som er under bordet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Jeg ble heldigvis ikke så stor noen av gangene så det gikk jo egnetlig greit.. men jakken måtte jeg ha åpen og det ble av og til litt kaldt gitt, men jeg overlevde no Samboeren og jeg var ute i kaldten og gikk tur i sta, og jeg måtte mimre litt fra tiden da jeg var høygravid:-) Jeg husker hvordan det alltid trakk underst på magen, for alt en hadde på seg stod jo ut fra kroppen, og det var nesten umulig å få tettet igjen på bunnen! Blei ganske stor jeg. Ikke enorm, men stor! Dessuten la jeg på meg 20 kg, så jeg så ikke bra ut i mine vanlige jakker nei;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.