Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Hehe,, ja greit å slippe å lete etter henne da.. jeg viste heldigvis stortsett hvor jeg skulle leite og det var unger bordet eller på den hyllen som er under bordet Hi hi, det er jo supre lekesteder! Såpass kan jeg da huske fra jeg var liten selv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det med alder gjaldt den store gyngehesten... De kan jo ikke sitte på den fra de er babyer! Nei, ikke sikkert jeg velger akkurat denne modellen jeg heller... Ponnyen syntes jeg var søt, men jeg kommer nok til å gå for bil! Men der er det jo mange flere å velge mellom i andre butikker:-) Jeg vil gjerne at hun skal ha en sånn ting til å kjøre på, for det synes de fleste barn er innmari gøy - lenge! Sikkert frem til trehjulsykkelalder...! Javel!? Mine 3 har ikke hatt noe sånt, de!:-) Vel, eldstemann fikk en slik bil som det er link til av besteforeldre. Men han gikk seg inn i et hjørne ved siden av en ovn, klarte ikke å snu, og der ble han stående, gitt! Bilen nærmest smelta! Så jeg ville iallefall ikke kjøpt noe i plastikk. Uansett. Men lykke til med valget! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hi hi, det er jo supre lekesteder! Såpass kan jeg da huske fra jeg var liten selv... Ja, men trodde ikke man begynte å synes det var supre lekesteder før man var litt eldre.. tror hun var rundt 7 mnd første gang jeg fant henne på hyllen under bordet uff, 20 kg ekstra høres tungt ut å dra på.. hehe.. husker igjen den m at det var vanskelig å få dekket bunnen (heheh .. artig måte å forklare det på) selvom eg ikke var så stor.. utrolig kjedelig at klærene alltid klatrer oppover magen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Javel!? Mine 3 har ikke hatt noe sånt, de!:-) Vel, eldstemann fikk en slik bil som det er link til av besteforeldre. Men han gikk seg inn i et hjørne ved siden av en ovn, klarte ikke å snu, og der ble han stående, gitt! Bilen nærmest smelta! Så jeg ville iallefall ikke kjøpt noe i plastikk. Uansett. Men lykke til med valget! Det gjelder jo de som har hatt det da! De synes stort sett det er innmari moro i flere år! Men mest som uteleke når de blir 1,5 år og oppover tror jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ville kjøpt bilen, har flere funksjoner ser det ut til? Tror den er morsommere pga det. hesten - kanskje 2 år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Ja, men trodde ikke man begynte å synes det var supre lekesteder før man var litt eldre.. tror hun var rundt 7 mnd første gang jeg fant henne på hyllen under bordet uff, 20 kg ekstra høres tungt ut å dra på.. hehe.. husker igjen den m at det var vanskelig å få dekket bunnen (heheh .. artig måte å forklare det på) selvom eg ikke var så stor.. utrolig kjedelig at klærene alltid klatrer oppover magen.. Ja det er rart å tenke på nå, at magen hadde en UNDERSIDE! He he... Men sånn var det jo! Ja, jeg la på meg 20 kilo. Men jeg syntes faktisk ikke det var så ille... Ikke syntes det så godt heller egentlig - sikkert fordi magen er i fokus uansett! Og 2,5 mnd etter fødselen hadde jeg gått ned 21 kg, så nå er jeg glad og fornøyd, èn kilo lettere enn da jeg blei gravid:-) 7 mnd og oppi hylla??! Si meg, hvor lenge gikk du gravid med henne? Hun må jo ha vært året før du fødte henne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Ville kjøpt bilen, har flere funksjoner ser det ut til? Tror den er morsommere pga det. hesten - kanskje 2 år? Nesten alle har sagt bilen ja, så det blir nok den! Ikke akkurat den da, men en sånn med ratt og pærte og greier og greier:-) To år ja, er vel det andre har sagt også! Og at jeg bør se etter ryggstøtte... Da får vi se neste jul, eller til 2-årsdagen kanskje:-) Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ja det er rart å tenke på nå, at magen hadde en UNDERSIDE! He he... Men sånn var det jo! Ja, jeg la på meg 20 kilo. Men jeg syntes faktisk ikke det var så ille... Ikke syntes det så godt heller egentlig - sikkert fordi magen er i fokus uansett! Og 2,5 mnd etter fødselen hadde jeg gått ned 21 kg, så nå er jeg glad og fornøyd, èn kilo lettere enn da jeg blei gravid:-) 7 mnd og oppi hylla??! Si meg, hvor lenge gikk du gravid med henne? Hun må jo ha vært året før du fødte henne! Hehe, ja jeg gikk gravid i noen år først.. hehe.. neida... hun var ikke helt oppi hyllen da, bare m overkroppen.. men ille nok gikk kjempe mye ned i vekt etterpå jeg også, fin slankekur 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Mine hadde en gåbil med en slags plate på toppen sånn at de kunne sitte på den før de egentlig satt veldig stødig på egenhånd. På denne plata var det div. ting de kunne leke med (som et sånt Bro-leke-senter omtrent, bare mye mindre), begge to elsket den! Tror poden var 3 mnd da han fikk den til jul av en overivrig tante. ) Den ble ikke tatt i bruk før rundt 1-årsdagen mener jeg å huske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg synes ponnyen var helt grusom (sorry), så jeg hadde gått for bilen. Vi har hatt sånn bil fra guttungen var 1 år, og den ble helt utslitt - brukt masse masse. Niesa mi har også en sånn som hun er veldig glad i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Jeg synes ponnyen var helt grusom (sorry), så jeg hadde gått for bilen. Vi har hatt sånn bil fra guttungen var 1 år, og den ble helt utslitt - brukt masse masse. Niesa mi har også en sånn som hun er veldig glad i. He he, det er lov å si sin mening;-) Ikke eier jeg en sånn heller... Og kommer nok aldri til å gjøre det! Alle støtter bilen! Blir jo ikke akkurat denne da, for slike biler har de jo overalt! Men det er nettopp det alle sier - at barna elsker disse bilene! Og da vil jeg gi henne en sånn:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Hehe, ja jeg gikk gravid i noen år først.. hehe.. neida... hun var ikke helt oppi hyllen da, bare m overkroppen.. men ille nok gikk kjempe mye ned i vekt etterpå jeg også, fin slankekur Ja jeg regner med at det er ammingen! Så jeg må nok ta meg kraftig sammen når jeg slutter å amme... Spesill unge du har! Men det er de jo alle:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Mine hadde en gåbil med en slags plate på toppen sånn at de kunne sitte på den før de egentlig satt veldig stødig på egenhånd. På denne plata var det div. ting de kunne leke med (som et sånt Bro-leke-senter omtrent, bare mye mindre), begge to elsket den! Tror poden var 3 mnd da han fikk den til jul av en overivrig tante. ) Den ble ikke tatt i bruk før rundt 1-årsdagen mener jeg å huske. Jepp, det blir nok bil her også! Har fått linker til mange fine... Blir nok årets julegavesuksess:-) Forstår ikke helt hva du mener med den plata, men jeg har fått link til flere som har en sikkerhetsbøyle rundt, som støtter helt opp under armene når de er helt små. Den ser helt super ut:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Vel, min eldste fikk en slik bil som du har link til, og han satte seg fast ved siden av ovnen, som var varm... Hvordan tror du det gikk!? Har aldri hatt Briovogna, heller, og er egentlig imot slike innretninger i det hele tatt! Det er noe man absolutt ikke _må_ ha, iallefall! Mine to minste har aldri hatt slike fartøy, og hverken de eller jeg har savna det. Hei! Nå har jo ikke jeg linket til noen bil da, og heller ikke hatt en slik plastbil selv. Vår lille trille var Poden veldig glad i, men jeg er enig med deg, slike ting er ikke et MUST, men for lillegutt, var den gåvognen utrolig kjær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jepp, det blir nok bil her også! Har fått linker til mange fine... Blir nok årets julegavesuksess:-) Forstår ikke helt hva du mener med den plata, men jeg har fått link til flere som har en sikkerhetsbøyle rundt, som støtter helt opp under armene når de er helt små. Den ser helt super ut:-) Denne typen, men den så annerledes ut da: http://www.jalsoe.dk/default.aspx?load=main&Data=ProductInfo&key=24290003 Veldig kjekk! Når ungen blir litt størra kan man ta bort plata (som du sier går den helt rundt) så ungen kommer seg av og på selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Denne typen, men den så annerledes ut da: http://www.jalsoe.dk/default.aspx?load=main&Data=ProductInfo&key=24290003 Veldig kjekk! Når ungen blir litt størra kan man ta bort plata (som du sier går den helt rundt) så ungen kommer seg av og på selv. Plate/bøyle - vi mente visst det samme! Det er akkurat en slik jeg snakket om, men denne var jo mye billigere! Skal titte litt mer på den butikken i linken din jeg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Hehe, ja jeg gikk gravid i noen år først.. hehe.. neida... hun var ikke helt oppi hyllen da, bare m overkroppen.. men ille nok gikk kjempe mye ned i vekt etterpå jeg også, fin slankekur Pst...! Kan stanga tas av også? Du skal få fred nå altså... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ja jeg regner med at det er ammingen! Så jeg må nok ta meg kraftig sammen når jeg slutter å amme... Spesill unge du har! Men det er de jo alle:-) Ja, hun e litt spesiell.. =) De e alle spesiell på hver sin måte =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Plate/bøyle - vi mente visst det samme! Det er akkurat en slik jeg snakket om, men denne var jo mye billigere! Skal titte litt mer på den butikken i linken din jeg:-) Bare en liten opplysning.. Har en venninne som hadde en modell som var veldig lik denne og den veltet til siden veldig lett.. så det er nok en grunn til at den er billigere.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Pst...! Kan stanga tas av også? Du skal få fred nå altså... :-) Hehe, trenger ikke fred jeg, bare kjekt å kunne hjelpe.. =) Har faktisk aldro prøvd å ta den av, men så på den no og det er en skrue der så man kan skru den av ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.