Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Bare en liten opplysning.. Har en venninne som hadde en modell som var veldig lik denne og den veltet til siden veldig lett.. så det er nok en grunn til at den er billigere.. Hvilken modell er "denne" da? Den jeg hadde link til? I så fall var det egentlig bare for å illustrere en sånn type bil, så det er ikke for at jeg kommer til å kjøpe den! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Hehe, trenger ikke fred jeg, bare kjekt å kunne hjelpe.. =) Har faktisk aldro prøvd å ta den av, men så på den no og det er en skrue der så man kan skru den av ja Den kan skrus av ja, det er jo kjekt! Vi har ikke akkurat digre flater her, og jeg ser for meg at hun sveiper ned alt vi eier med den pinnen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvilken modell er "denne" da? Den jeg hadde link til? I så fall var det egentlig bare for å illustrere en sånn type bil, så det er ikke for at jeg kommer til å kjøpe den! http://www.jalsoe.dk/default.aspx?load=main&Data=ProductInfo&key=24290003 denne =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Den kan skrus av ja, det er jo kjekt! Vi har ikke akkurat digre flater her, og jeg ser for meg at hun sveiper ned alt vi eier med den pinnen! den går også an å gjøre litt kortere.. vi har hatt den på siden de synes det er veldig gøyt å bli kjørt rundt oppå bilen, men det er jo veldig greit at det går an å ta den av etterhvert =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hei! Nå har jo ikke jeg linket til noen bil da, og heller ikke hatt en slik plastbil selv. Vår lille trille var Poden veldig glad i, men jeg er enig med deg, slike ting er ikke et MUST, men for lillegutt, var den gåvognen utrolig kjær. Unnskyld! Tok feil, jeg da. Jeg skjønner at det kan være kult, og som sagt: Min eldste hadde en plastikk-gå-bil, og det gikk ikke spesielt bra... Han har fortsatt brannsår på kinnet, etter at han kjørte seg inn i et hjørne ved ovnen, klarte å snu bilen litt, men ikke helt, og der stod han bomfast! Det var ikke mange sekundene han stod der, men dog! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har ikke lest de andre innleggene, så det er mulig jeg lager gjentagelser her. Jeg ville ikke kjøpt noen av dem. Jeg ville valgt en god gammeldags trevogn fra Brio. Den kan også brukes som dukkevogn, og er veldig stabil. Har dessverre ingen link, men det er en type med metallhåndtak og trevogn. Den kan justeres slik at den ikke går så fort fremover, og dette fører til økt sikkerhet for den lille som øver seg på å gå. Den kan lastes med mye forskjellig, og det er morsomt for barna. Begge mine brukte den uten at den ble utslitt, og har den har gått videre til andre barn. Kjempestas! De du viser på linken ser veldig bråkete, stygge og lite stabile ut. Beklager det altså.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har ikke lest de andre innleggene, så det er mulig jeg lager gjentagelser her. Jeg ville ikke kjøpt noen av dem. Jeg ville valgt en god gammeldags trevogn fra Brio. Den kan også brukes som dukkevogn, og er veldig stabil. Har dessverre ingen link, men det er en type med metallhåndtak og trevogn. Den kan justeres slik at den ikke går så fort fremover, og dette fører til økt sikkerhet for den lille som øver seg på å gå. Den kan lastes med mye forskjellig, og det er morsomt for barna. Begge mine brukte den uten at den ble utslitt, og har den har gått videre til andre barn. Kjempestas! De du viser på linken ser veldig bråkete, stygge og lite stabile ut. Beklager det altså.... ''Vi ble sammen i russetiden etter at jeg ble smigret over all oppmerksomheten han ga meg. Han la ikke skjul på hvor forelsket han var.'' Vet akkurat hvilken du mener, fikk en slik selv da jeg var liten, mine foreldre tenkte som du. Jeg ønsket meg da en rosa dukkevogn, og mine foreldre syntes jo det var mye mer fornuftig med den dobbelt så dyre trevognen. Dette fremstår selv i dag som et av mitt livs store skuffelser! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 ''Vi ble sammen i russetiden etter at jeg ble smigret over all oppmerksomheten han ga meg. Han la ikke skjul på hvor forelsket han var.'' Vet akkurat hvilken du mener, fikk en slik selv da jeg var liten, mine foreldre tenkte som du. Jeg ønsket meg da en rosa dukkevogn, og mine foreldre syntes jo det var mye mer fornuftig med den dobbelt så dyre trevognen. Dette fremstår selv i dag som et av mitt livs store skuffelser! *lol* _det_ ble litt merkelig sammen..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 *lol* _det_ ble litt merkelig sammen..... hahaha, der klippet jeg fra feil innlegg, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har ikke lest de andre innleggene, så det er mulig jeg lager gjentagelser her. Jeg ville ikke kjøpt noen av dem. Jeg ville valgt en god gammeldags trevogn fra Brio. Den kan også brukes som dukkevogn, og er veldig stabil. Har dessverre ingen link, men det er en type med metallhåndtak og trevogn. Den kan justeres slik at den ikke går så fort fremover, og dette fører til økt sikkerhet for den lille som øver seg på å gå. Den kan lastes med mye forskjellig, og det er morsomt for barna. Begge mine brukte den uten at den ble utslitt, og har den har gått videre til andre barn. Kjempestas! De du viser på linken ser veldig bråkete, stygge og lite stabile ut. Beklager det altså.... Hehe, som du sikkert forstod klippet jeg fra feil innlegg i tråden under - jeg kommenterte også en tråd på samliv. Dette skulle vært referert her: ''Jeg ville valgt en god gammeldags trevogn fra Brio. Den kan også brukes som dukkevogn, og er veldig stabil. Har dessverre ingen link, men det er en type med metallhåndtak og trevogn. '' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 ''Vi ble sammen i russetiden etter at jeg ble smigret over all oppmerksomheten han ga meg. Han la ikke skjul på hvor forelsket han var.'' Vet akkurat hvilken du mener, fikk en slik selv da jeg var liten, mine foreldre tenkte som du. Jeg ønsket meg da en rosa dukkevogn, og mine foreldre syntes jo det var mye mer fornuftig med den dobbelt så dyre trevognen. Dette fremstår selv i dag som et av mitt livs store skuffelser! Ja, men jeg tolket dette som om gaven er til et svært lite barn som skal lære seg å gå....? Da er vel ikke det rosa så viktig, vel? Det går jo an å kjøpe en rosa dukkevogn også? evnt litt senere? Når hun blir større? Eller kjøpe en fin "rosa" dukke hun kan kjøre i vognen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ja, men jeg tolket dette som om gaven er til et svært lite barn som skal lære seg å gå....? Da er vel ikke det rosa så viktig, vel? Det går jo an å kjøpe en rosa dukkevogn også? evnt litt senere? Når hun blir større? Eller kjøpe en fin "rosa" dukke hun kan kjøre i vognen? Tror uansett ikke denne trevognen anbefales i forbindelse med å lære å gå. For det første gir den for _mye_ støtte, slik at barnet legger for mye vekt på den. Den får dermed stor fart, og ulykker som beskrevet lengre ned i tråden kan lett skje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tror uansett ikke denne trevognen anbefales i forbindelse med å lære å gå. For det første gir den for _mye_ støtte, slik at barnet legger for mye vekt på den. Den får dermed stor fart, og ulykker som beskrevet lengre ned i tråden kan lett skje. Men det er jo nettopp det som ikke skjer med denne vognen....Fordi du kan stille den inn sånn at den ikke går fort1 Det er i hvert fall min erfaring. de plast-bilene derimot, DE får fart på seg og er farlige. Egner seg best for de som kan gå allerede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Men det er jo nettopp det som ikke skjer med denne vognen....Fordi du kan stille den inn sånn at den ikke går fort1 Det er i hvert fall min erfaring. de plast-bilene derimot, DE får fart på seg og er farlige. Egner seg best for de som kan gå allerede. Men de plastbilene er så lette at barnet ikke lener seg på dem - dermed er det ikke så farlig om de ruller unna. Du har sikkert rett i at barnet dermed må ha en viss balanse for å bruke vognen, men det ser jeg ikke problemer med. Visste dog ikke at du kunne justere rullehastigheten på trevognen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Men de plastbilene er så lette at barnet ikke lener seg på dem - dermed er det ikke så farlig om de ruller unna. Du har sikkert rett i at barnet dermed må ha en viss balanse for å bruke vognen, men det ser jeg ikke problemer med. Visste dog ikke at du kunne justere rullehastigheten på trevognen. Jo, det kan du på Brio sin. Men kanskje ikke på de billigere "kopiene" som finnes, bla på ikea. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jo, det kan du på Brio sin. Men kanskje ikke på de billigere "kopiene" som finnes, bla på ikea. Min er over 30 år gammel - var kanskje lit annerledes da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har ikke lest de andre innleggene, så det er mulig jeg lager gjentagelser her. Jeg ville ikke kjøpt noen av dem. Jeg ville valgt en god gammeldags trevogn fra Brio. Den kan også brukes som dukkevogn, og er veldig stabil. Har dessverre ingen link, men det er en type med metallhåndtak og trevogn. Den kan justeres slik at den ikke går så fort fremover, og dette fører til økt sikkerhet for den lille som øver seg på å gå. Den kan lastes med mye forskjellig, og det er morsomt for barna. Begge mine brukte den uten at den ble utslitt, og har den har gått videre til andre barn. Kjempestas! De du viser på linken ser veldig bråkete, stygge og lite stabile ut. Beklager det altså.... Ponnyen syntes jeg var litt nydelig, men bilen var ikke direkte pen nei, det er jeg enig i:-) Men det var mer for å illustrere da... En sånn type bil! Har fått mange linker til andre fine:-) Saken er at jeg vil hun skal ha en sånn til å kjøre på! Nesten alle barn elsker disse i flere år fremover! Her i nabolaget er det flere på to - tre år som elsker å kjøre disse rundt på dem! Derfor vil jeg hun skal ha en sånn - det er ikke bare for gåstøtten! Briovognen husker jeg:-) Hadde sånn da jeg var lita faktisk! Gammelt design:-) Men for det første kan hun ikke kjøre på den, for det andre er det ei her som sa at det var flere som har slått ut tenner på den fordi den ikke er så stabil som sies å være, pluss at den er hard! Men altså... Jeg vil hun skal ha en bil! Slår fra meg hele ponnyen, og går for en bil:-) (Men ikke den i linken altså) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 http://www.jalsoe.dk/default.aspx?load=main&Data=ProductInfo&key=24290003 denne =) Akkurat! Men den er jo nesten lik din! Er din bredere da mener du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 den går også an å gjøre litt kortere.. vi har hatt den på siden de synes det er veldig gøyt å bli kjørt rundt oppå bilen, men det er jo veldig greit at det går an å ta den av etterhvert =) Ja jeg synes det er fint om den kan tas av når den skal gjøres til uteleke og hun skal kjøre rundt på plassen her med den! Da er den lange stanga liksom unødvendig... Har dere den bare inne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Oi, det var en laaaaaaaang tråd om en leke eller tre! ;o) *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.