Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221638171' post='3961008] Oi, det var en laaaaaaaang tråd om en leke eller tre! ;o) *hehe* Er det ikke deilig befriende med tråder som krever så lite tankevirksomhet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221638171' post='3961008] Oi, det var en laaaaaaaang tråd om en leke eller tre! ;o) *hehe* Hmm, når du sier det... Jøssamei! Men så er det populære biler da;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Akkurat! Men den er jo nesten lik din! Er din bredere da mener du? Vet ikke helt hva grunnen kan være egentlig.. kanskje det er de pedalene på sidene som gjør at den er mere stødig.. !? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ja jeg synes det er fint om den kan tas av når den skal gjøres til uteleke og hun skal kjøre rundt på plassen her med den! Da er den lange stanga liksom unødvendig... Har dere den bare inne? Vi har den for det meste inne, men vi har hatt den ute på terrassen nå i sommer.. veldig gøyt for de =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Unnskyld! Tok feil, jeg da. Jeg skjønner at det kan være kult, og som sagt: Min eldste hadde en plastikk-gå-bil, og det gikk ikke spesielt bra... Han har fortsatt brannsår på kinnet, etter at han kjørte seg inn i et hjørne ved ovnen, klarte å snu bilen litt, men ikke helt, og der stod han bomfast! Det var ikke mange sekundene han stod der, men dog! Uff ja, brannsår er skumle saker.... Lillegutt var 2 sekunder borti grillen i fjor sommer, og det ble skikkelig brannsår. Takk og lov er jeg en hønemor og har førstehjelpskrin med brannbandasjer, og legen sa at det "stoppet" videre skade... Uff, men det gikk bra til slutt. Ha en helt fantastisk dag :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Er det ikke deilig befriende med tråder som krever så lite tankevirksomhet? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hmm, når du sier det... Jøssamei! Men så er det populære biler da;-) *hihi* Har du kommet nærmere en konklusjon, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221648223' post='3961118] *hihi* Har du kommet nærmere en konklusjon, da? Jepp, det blir bil:-) Fikk mange linker til fine biler, så da er det å velge mellom dem istedet da! (Ny tråd kanskje? He he...) Beslutningsvegring - JEG??! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jepp, det blir bil:-) Fikk mange linker til fine biler, så da er det å velge mellom dem istedet da! (Ny tråd kanskje? He he...) Beslutningsvegring - JEG??! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hehe, som du sikkert forstod klippet jeg fra feil innlegg i tråden under - jeg kommenterte også en tråd på samliv. Dette skulle vært referert her: ''Jeg ville valgt en god gammeldags trevogn fra Brio. Den kan også brukes som dukkevogn, og er veldig stabil. Har dessverre ingen link, men det er en type med metallhåndtak og trevogn. '' LOL, det bøle en komisk feilklipping:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 LOL, det bøle en komisk feilklipping:-) Ja, det bøle det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, det bøle det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.