Miss Marple Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvor mye bør vi gi i dåpsgave til mannens niese? Vi er ikke faddere og har ikke spesielt mye/nær kontakt med dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 312,50. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 500,-? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sorry kobla litt feil (trøtt).. 500 blir litt mye. Tror det hadde holdt med 300,- siden dere ikke har særlig mye med dem å gjøre.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Penger i dåpsgave er triste greier, synes nå jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 300? Kjøp noe barnet har bruk for lenge. F.esk en bok til høytlesning 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkebøtta Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg synes det er viktigere å finne en hyggelig ting enn prisen i seg selv. Det går an å finne noe fint og varig for 2-300 kr, og det går an å kjøpe noe unyttig "dritt" for dyre dommer. Jeg kjøpte sist en søt barnesølje til niesen min, den kostet 250.-hos David Andersen og blir brukt masse. En annen hyggelig gave som ikke koster all verden er sang eller eventyrbok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vi ga et smykke til en verdi av 750, - i dåpsgave til min niese nylig. Vi var heller ikke faddere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 300 kr ca? Jeg ville kjøpt en ting hvis du er usikker på summen du skal gi. Den store eventyrboka og bøkene i den serien veldig fine. Eller service med navn på: http://www.babydesign.no/comersus/store/comersus_listCategories.asp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Vi tenkte på en ting (altså ikke penger), bare så det er sagt. I utgangspunktet lurte jeg på å kjøpe for 300-400 kroner, men var redd for at det var litt lite... Men det virker som det er en ganske grei summ. Noe særlig over 500 synes jeg blir for mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shova Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Vi tenkte på en ting (altså ikke penger), bare så det er sagt. I utgangspunktet lurte jeg på å kjøpe for 300-400 kroner, men var redd for at det var litt lite... Men det virker som det er en ganske grei summ. Noe særlig over 500 synes jeg blir for mye. Synes det var en helt grei prisklasse, jeg ) Om jeg kom som vanlig gjest, ville jeg gitt det samme, nens tanter og onkler, besteforeldre og faddere pleier å gi litt mer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oslo83 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Synes det var en helt grei prisklasse, jeg ) Om jeg kom som vanlig gjest, ville jeg gitt det samme, nens tanter og onkler, besteforeldre og faddere pleier å gi litt mer De blir jo onkel og tante til dette barnet da ( "mannens niese" ) =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 312,50. Viktig å ikke runde oppover til nærmeste hele krone, for da blir det jo bilnummeret til Donald! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg ville ikke skilt på hvem jeg har "nær" kontakt med når det tross alt er en niese. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Viktig å ikke runde oppover til nærmeste hele krone, for da blir det jo bilnummeret til Donald! Nettopp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.