Gå til innhold

Reimadress?

poli10kk

Anbefalte innlegg

Hei,

Snuppa trenger ny dress lurer på om jeg skal kjøpe vinterdressen eller høstdressen. Bor på vestlandet. Tenkte hvis jeg kjøpte høstdressen er denne varm nok her nede med ull og gode klær under?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du bor på et sted det ikke er snø hele vinteren, men mye barmark så kjøp noe annet, Reima-dressene tåler ikke sand og grus.

det er bare Tec'en som ikke tåler grus, de har dresser i bevernylon også vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare Tec'en som ikke tåler grus, de har dresser i bevernylon også vet du.

Nei!!! :-) Reima finnes ikke i bevernylon!!! Og takk og pris for det forresten :-).

De har hatt dresser i Cordura, som er slitesterkt men ikke helt vanntett og heller ikke pustende, men om det blir laget lenger er jeg ikke så sikker på. Den het Buller og Bång, men tror den nå er erstattet med den som heter Kiddo og er forsterket med Protec

Tec+ er Tec som er forsterket på bak og kne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!! :-) Reima finnes ikke i bevernylon!!! Og takk og pris for det forresten :-).

De har hatt dresser i Cordura, som er slitesterkt men ikke helt vanntett og heller ikke pustende, men om det blir laget lenger er jeg ikke så sikker på. Den het Buller og Bång, men tror den nå er erstattet med den som heter Kiddo og er forsterket med Protec

Tec+ er Tec som er forsterket på bak og kne

ok, det ligner på bevernylon, men du har helt sikkert rett i at det er cordura.

Vi har en sånn Buller&Bång, og den holder visst litt lenger enn tec-dressene har gjort mht slitasje på knærne. Har bare vært i bruk en vinter foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...