poli10kk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei, Snuppa trenger ny dress lurer på om jeg skal kjøpe vinterdressen eller høstdressen. Bor på vestlandet. Tenkte hvis jeg kjøpte høstdressen er denne varm nok her nede med ull og gode klær under? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvis du bor på et sted det ikke er snø hele vinteren, men mye barmark så kjøp noe annet, Reima-dressene tåler ikke sand og grus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvis du bor på et sted det ikke er snø hele vinteren, men mye barmark så kjøp noe annet, Reima-dressene tåler ikke sand og grus. det er bare Tec'en som ikke tåler grus, de har dresser i bevernylon også vet du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kjøp TEC+, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moment Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 det er bare Tec'en som ikke tåler grus, de har dresser i bevernylon også vet du. Nei!!! :-) Reima finnes ikke i bevernylon!!! Og takk og pris for det forresten :-). De har hatt dresser i Cordura, som er slitesterkt men ikke helt vanntett og heller ikke pustende, men om det blir laget lenger er jeg ikke så sikker på. Den het Buller og Bång, men tror den nå er erstattet med den som heter Kiddo og er forsterket med Protec Tec+ er Tec som er forsterket på bak og kne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nei!!! :-) Reima finnes ikke i bevernylon!!! Og takk og pris for det forresten :-). De har hatt dresser i Cordura, som er slitesterkt men ikke helt vanntett og heller ikke pustende, men om det blir laget lenger er jeg ikke så sikker på. Den het Buller og Bång, men tror den nå er erstattet med den som heter Kiddo og er forsterket med Protec Tec+ er Tec som er forsterket på bak og kne ok, det ligner på bevernylon, men du har helt sikkert rett i at det er cordura. Vi har en sånn Buller&Bång, og den holder visst litt lenger enn tec-dressene har gjort mht slitasje på knærne. Har bare vært i bruk en vinter foreløpig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.