Gå til innhold

Om det å synes at andre ser gamle ut...

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Lotte :o)

3

• delfin

2

• BMS!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ler så jeg holder på å ramle av stolen her.....

Så frekt :-/

Han kan umulig eie selvinnstinkt, klart DU ser bedre ut enn han.

Vennlig hilsen en gapskrattende

Skrevet

(Jeg mistenker at minst en av dem er her inne, ser du, så i fall de har kjent igjen meg og ikke jeg dem, så tok jeg den varianten der. Sannheten er at de både har rynker og grått hår og faktisk tildels løstenner, men _det_ er jo drøyt å si sånn rett oppi ansiktet deres, da!)

Neida, de er kjekke og flotte alle sammen!

Løstenner??? *sjokkert*

Skrevet

He he, veldig bra!

Jeg opplever stadig at jeg syns folk på min egen alder ser mye eldre ut enn meg. Kanskje like greit å ikke stille seg opp forann et speil sammen med dem ;)

Men jeg opplevde nylig det motsatte. Jeg møtte ei dame som jeg syntes var så utrolig lik ei venninne jeg mistet kontakten med for 20 år siden. Jeg tenkte at det umulig kunne være henne, siden hun fortsatt så (nesten) like ung ut, men at det måtte være en nær slektning.

Jeg valgte å ta sjangsen, og ropte navnet hennes. Og utrolig nok: Det var virkelig min gamle venninne. Stor gjensynsglede :)

Hun kjente også igjen meg. Jeg fortalte henne hvor ung jeg syntes hun så ut, og hun var høflig nok til ikke å si det motsatte til meg. ;-)

''Jeg opplever stadig at jeg syns folk på min egen alder ser mye eldre ut enn meg.''

Jeg tenker det samme ofte, men jeg tror nok at jeg dessverre ikke sjelden sammenligner med den beste utgaven av meg selv;-) For andre ganger hender det at jeg plutselig ser speilbildet mitt på et uventet sted, typisk i en butikk el ligm, og da skvetter jeg til og lurer på hvem den gamle dama er;-)

Skrevet

''Jeg opplever stadig at jeg syns folk på min egen alder ser mye eldre ut enn meg.''

Jeg tenker det samme ofte, men jeg tror nok at jeg dessverre ikke sjelden sammenligner med den beste utgaven av meg selv;-) For andre ganger hender det at jeg plutselig ser speilbildet mitt på et uventet sted, typisk i en butikk el ligm, og da skvetter jeg til og lurer på hvem den gamle dama er;-)

Det spørs vel om ikke mitt selvbilde også er en pen variant;-)

Noe jeg ikke liker, er at folk på hjemstedet mitt begynner å gjenkjenne meg fordi jeg ligner på min mor.

Tusen takk! *Grøsse*

Skrevet

Noe jeg ikke liker, er at folk på hjemstedet mitt begynner å gjenkjenne meg fordi jeg ligner på min mor.

Tusen takk! *Grøsse*

Veldig mange sier det om meg og! Så jeg vet da hvordan jeg kommer til å se ut om 34 år....

Hmmmm

Skrevet

Tusen takk! *Grøsse*

;-)

Ikke alltid like gøy med sammenligninger, nei;-) Jeg er ikke så lik moren min, så jeg får oftest høre at jeg ligner på en storesøster som er nokså nære i alder, og det går helt fint:-)

Jeg håper forresten at frisøren min snart skifter plakat på veggen over speilet. Der henger det en sånn proff-plakat med en modell med oppsatt hår - ikke helt ulik slik jeg var da jeg giftet meg for 15 år siden. Inni meg føler jeg meg likedan ennå, men når jeg sitter der og ser plakaten rett over speilbildet mitt blir det bare altfor tydelig med årene som har gått;-)

Det hjelper jo ikke akkurat at lysforholdene i salongen gjør at jeg ser ekstra gusten ut og at jeg har håret gredd i slike ufikse skiller og satt opp med frisørklipser her & der, samt hvitt bånd i halsen og sort kappe som gjør at jeg ser ut som en prest!! ;-)

Skrevet

Huffda, he he. Tenk å oppleve noe sånt da. Jeg synes jeg har fått endel alderstegn de siste åra. Jeg strammet en gang huden i tinninga og syntes jeg så bedre ut da ;)

Skrevet

Huffda, he he. Tenk å oppleve noe sånt da. Jeg synes jeg har fått endel alderstegn de siste åra. Jeg strammet en gang huden i tinninga og syntes jeg så bedre ut da ;)

Klesklype i nakken ;p

Skrevet

Veldig mange sier det om meg og! Så jeg vet da hvordan jeg kommer til å se ut om 34 år....

Hmmmm

Ingen hyggelige utsikter det der :S

Men jeg skal ikke bli en kopi av min mor, hun veier ca 30 kg mer enn meg, og dit skal jeg aldri i verden!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221769072' post='3962543]

Klesklype i nakken ;p

''Klesklype i nakken ;p''

Høh ;o( Jeg er da ikke så slapp i skinnet!

;)

Skrevet

Ingen hyggelige utsikter det der :S

Men jeg skal ikke bli en kopi av min mor, hun veier ca 30 kg mer enn meg, og dit skal jeg aldri i verden!

Min mor er ganske ok i forhold til vekt, men hun har et konstant pjuskete hår, og det har ikke jeg lyst til å ha når jeg blir gammel.

Ellers er hun ung til sinns, og det vil jeg gjerne også være som 70 åring :-)

Og så trener hun og er sammen med venninner, og drar på korte og lange turer :-)

Skrevet

''Klesklype i nakken ;p''

Høh ;o( Jeg er da ikke så slapp i skinnet!

;)

*hihi* Neida, men det er litt billigere enn kirurgi.

Skrevet

Min mor er ganske ok i forhold til vekt, men hun har et konstant pjuskete hår, og det har ikke jeg lyst til å ha når jeg blir gammel.

Ellers er hun ung til sinns, og det vil jeg gjerne også være som 70 åring :-)

Og så trener hun og er sammen med venninner, og drar på korte og lange turer :-)

Vi får plukke ut de sidene vi vil arve, og fortrenge resten :)

Skrevet

;-)

Ikke alltid like gøy med sammenligninger, nei;-) Jeg er ikke så lik moren min, så jeg får oftest høre at jeg ligner på en storesøster som er nokså nære i alder, og det går helt fint:-)

Jeg håper forresten at frisøren min snart skifter plakat på veggen over speilet. Der henger det en sånn proff-plakat med en modell med oppsatt hår - ikke helt ulik slik jeg var da jeg giftet meg for 15 år siden. Inni meg føler jeg meg likedan ennå, men når jeg sitter der og ser plakaten rett over speilbildet mitt blir det bare altfor tydelig med årene som har gått;-)

Det hjelper jo ikke akkurat at lysforholdene i salongen gjør at jeg ser ekstra gusten ut og at jeg har håret gredd i slike ufikse skiller og satt opp med frisørklipser her & der, samt hvitt bånd i halsen og sort kappe som gjør at jeg ser ut som en prest!! ;-)

Du får gi frisøren din et lite hint. Jeg er veldig fornøyd med min egen frisør, hun får meg alltid til å lure på hvorfor jeg har latt det gå så lang tid siden sist jeg var der, siden jeg føler meg en god del yngre og freshere når jeg går enn jeg gjorde da jeg kom.

Skrevet

Vi får plukke ut de sidene vi vil arve, og fortrenge resten :)

Ja, der sa du noe :-)

La meg se - jeg vet jeg har arvet hennes hender, og til en viss grad utseende (huff...), hennes lette svangerskap, hennes (og mine) elefantsvangerskap (altså at ungene blir født etter 42. uke), ikke PMS, latterkrampe med astmatendenser, sans for piano og klassisk musikk.

MEN - jeg har temperament som pappa, sans for natur og matte som pappa, og hans brede føtter :-)

Skrevet

Jeg ler så jeg holder på å ramle av stolen her.....

Så frekt :-/

Han kan umulig eie selvinnstinkt, klart DU ser bedre ut enn han.

Vennlig hilsen en gapskrattende

''klart DU ser bedre ut enn han''

;-) Jeg synes nesten jeg må understreke at det var en _vits_! ;-)

Skrevet

''- Joda, det hadde han, svarte han.''

Egentlig en veldig dårlig setning, fordi det ser ut som vedkommende snakker om noen andre.

Alternativt: Joda, det hadde han.

Skrevet

''- Joda, det hadde han, svarte han.''

Egentlig en veldig dårlig setning, fordi det ser ut som vedkommende snakker om noen andre.

Alternativt: Joda, det hadde han.

Enig i det. Har bare klippet&limt;-)

Skrevet

Enig i det. Har bare klippet&limt;-)

Det skjønte jeg da, men jeg måtte jo bare :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...