Mamma07 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tenkte å kjøpe en varm pose til vognen. Trenger ikke være voksi eller noe.. Bare en helt enkel. Den må være lang. Kjøpe en lammeskinnspose i fjord, men tenkte ikke på at hun ville vokse ut av den Så nå må jeg kjøpe en ny Fant denne, men vet ikke helt. Må se den "live" jeg... http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2360&KatId=28 Er jo samme merke som vognen, så den bør jo passe bra. Eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg hadde kjøpt Ticket to Heaven 115 cm lang, uten tvil. Om fargen ikke var så viktig, hadde jeg gått for en rimeligere Ajungilak Knøtt sovepose. Selv har vi hatt liten lammeskinnspose, delbar, bruker sitteskinnet ennå, og en Voksipose (plasskrevende, men god!). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klarteikkeådymeg Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det heter i fjor, ikke i fjord. Fjord er med vann i! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221811011' post='3962955] Jeg hadde kjøpt Ticket to Heaven 115 cm lang, uten tvil. Om fargen ikke var så viktig, hadde jeg gått for en rimeligere Ajungilak Knøtt sovepose. Selv har vi hatt liten lammeskinnspose, delbar, bruker sitteskinnet ennå, og en Voksipose (plasskrevende, men god!). Har du noen nettside, hvor jeg kan se den? Hvor kan den kjøpes? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Da vår lammeskinnspose ble vokst ut av, kjøpte vi en Ajungilak Knøtt - var superfornøyd med den - god og varm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Det heter i fjor, ikke i fjord. Fjord er med vann i! ) Merker ikke at jeg skreiv feil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Det heter i fjor, ikke i fjord. Fjord er med vann i! ) Mente _merket_ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Da vår lammeskinnspose ble vokst ut av, kjøpte vi en Ajungilak Knøtt - var superfornøyd med den - god og varm. Akkurat samme her også, fra lammeskinnpose til ajungilak, kjempefin. Eneste jeg savner med den er at man ikke kan dra vognselene gjennom på ryggen, men jeg har kjøpt løse seler som kommer inn fra hver side og det funker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.